mboost-dp1

Hvorfor kan jeg ikke...

Gå til bund
Gravatar #1 - qwest
28. mar. 2010 19:32
Hej newz.dk brugere,

Hvordan kan det være, når jeg med MSIE går fra iGoogle og ind på et newz.dk RSS link, så viser min browser (MSIE) en blank/tom side, som loader uden ende, og som skal afsluttes i joblisten for ikke at blive ved med at køre i baggrunden selvom vinduet er lukket ned.
Det virker dog fint med firefox. Og de andre vinduer på iGoogle jeg har med RSS links til f.eks. GameSection, PCWorld osv. virker uden problemer. Det er kun den iGoogle gadget med newz.dk nyheder som driller.

Jeg har prøvet at tømme cache/midlertidige internetfiler, cookies, osv. dog uden held.

Hmmm...

Håber der er en som kan svare på det.

Det skal lige siges, det er MSIE 8.0.7600.16385 jeg bruger.

Mvh
Qwest :)
Gravatar #2 - Frandsen
28. mar. 2010 21:37
Internet Explorer 8 har nogle ret fede "features" man finder ved tilfældigheder. Nu har jeg ikke selv brugt den (skodbrowser) i flere år efterhånden, men her i weekenden oplevede jeg en af dem på min fars computer. Han bruger GMail. Skriver man "gmail.com" i adressefeltet og trykker enter loader siden helt normalt uden problemer. Klikker han derimod på den foretrukne jeg har lavet, der iøvrigt også går til "gmail.com" så laver den Blandet Kørsel-fejlen. Selvom jeg har aktiveret Blandet Kørsel virker vejen fra foretrukne stadig ikke, og man skal trykke Ja/Nej før GMail kan loade. Før aktivering af BK, var skærmen bare helt hvid uden indhold hvis man skrev adressen direkte i adressefeltet; ingen fejlmeddelelser, og "Udført" i bunden. Kæft jeg hader det lort.
Gravatar #3 - qwest
8. apr. 2010 13:52
Har fundet problemet! :)
Det bestod i at jeg brugte Google Toolbar. Aner ikke lige hvordan og hvorfor, men efter jeg har slået den fra har jeg ikke længere det problem.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login