mboost-dp1
Huawei B970
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej.
Skulle der være en her på forummet, der har teknisk indsigt i denne router? Jeg har vistnok fået lagt den død ved en firmwareopdatering. Den er helt død, men sådan er den vel også fra ny. Så jeg vil høre, om der er nogen der ved, hvordan man grundprogramerer den til at boote op. Jeg formoder, der skal loddes/tilsluttes et serielt kabel for at kunne foretage grundprogrammering.
Mvh
Michael
Skulle der være en her på forummet, der har teknisk indsigt i denne router? Jeg har vistnok fået lagt den død ved en firmwareopdatering. Den er helt død, men sådan er den vel også fra ny. Så jeg vil høre, om der er nogen der ved, hvordan man grundprogramerer den til at boote op. Jeg formoder, der skal loddes/tilsluttes et serielt kabel for at kunne foretage grundprogrammering.
Mvh
Michael
Har du prøvet reset knappen?
http://www.huaweidevice.com/worldwide/faq.do?method=searchProduct&directoryId=50&pId=1880 skrev:On one side of the router, there is a reset button. Press the reset button for five seconds and the router will be reset to the factory settings. Please notice that: this will change all settings including any modified Wi-Fi settings back to the factory presets.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.