mboost-dp1
Hjælp min macbook pro's pegefelt driller...nogen ideer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg er lidt grøn i feltet, og har seriøst brug for noget kyndigt feedback på følgende problem. Jeg har en mac fra februar i år, hvor der er installeret snow lepard på. Jeg kan ikke selv sætte fingeren på hvad der skulle have gjort udslaget, men pludselig kan jeg ikke venstre eller højre klikke i de nederste hjørner af pegefeltet. Jeg kan hermed ikke få lov at lokke ind på min mac uden en mus. Jeg kan berøre pegefeltet m et let tryk og navigere rundt når først jeg er lokket ind. Jeg kan heller ikke trykke i nederste venstre hjørne og trække med højre....hjælp. Jeg har prøvet at geninstallere snow lepard, men ingen forskel. Jeg har prøvet alle muligheder at afkrydse i systemindstillinger under pegefelt...
Det lyder som en hardware fejl..
Skal dog lige forstå det rigtigt;
Når du klikker (fysisk, så den siger klik) så sker der ikke noget? Har du prøvet at tilslutte en ekstern mus og se om det virker?
Skal dog lige forstå det rigtigt;
Når du klikker (fysisk, så den siger klik) så sker der ikke noget? Har du prøvet at tilslutte en ekstern mus og se om det virker?
Du kan eventuelt bruge tab, tab, space, password, tab, enter, så burde du kunne logge ind - vil jeg da uden at have testet efter mene.
Ikke at det afhjælper dit problem, men det gør det lidt nemmere, indtil du får det fikset,
Ikke at det afhjælper dit problem, men det gør det lidt nemmere, indtil du får det fikset,
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.