mboost-dp1

Flash crasher

Gå til bund
Gravatar #1 - The-Lone-Gunman
28. mar. 2010 21:00
Der er i dag opstået et problem på min computer. Hver gang jeg besøger en hjemmeside, der har Flash-indhold, fx en video fra eb.dk, så fryser først videoen, og browseren stopper med at svare, hvorefter Windows 7 så lukker browseren.

Det sker både med Chrome og Firefox, så problemet må jo være plugin'et fra Adobe. Det har jeg prøvet at slette og geninstallere, men det fjernede ikke problemet.

Hvad kan jeg ellers gøre? Andre der har prøvet det samme?
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
28. mar. 2010 21:04
Nu har jeg lige testet Internet Explorer også, og der sker præcis det samme. Lidt underligt, fordi IE jo har sit eget plugin til Flash, der kører over Active X.
Gravatar #3 - vandfarve
28. mar. 2010 21:10
Er det alt slags Flash-indhold?

(Jeg ved godt, at du skriver "alt", men har du tjekket flere forskellige sider?)
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
28. mar. 2010 21:13
Nå, problemet har løst sig selv ved en genstart af computeren. Er egentligt ret tosset, at jeg først forsøger det efter flere timer og et support-indlæg her på siden :P

Men ja, det skete ved alt Flash-indhold.
Gravatar #5 - Chewy
28. mar. 2010 21:22
@4

Minder mig om en gammel historie herinde fra.
Hvor en bruger havde købt sin nye computer del for del (som enhver ægte nørd gør, eller ihvertfald gjorde).
Han havde så samlet den, sat alle stik til, men da han trykkede på powerknappen skete der intet.
Han bruger så en uges tid på at prøve at udskifte hver enkel del (med dertilhørende indkøb af det reserve hardware han ikke havde). Men stadig uden held.

Han begynder nu at blive ret så irriteret på dette monstrum af en maskine (for at sige det mildt), og ender med at tage den hjem til en af sine venner for at prøve at anskue problemstillingen med et par friske øjne.

Han stiller computeren på bordet foran sin ven.
Vennen kigger lidt på den, griber en kuglepen fra bordet, klikker reset knappen på plads så den ikke længere sidder i spænd. Sætter computeren til. Trykker power, og vupti. Så kører den...

Han sluttede forresten historien af med sige at han aldrig nogensinde siden den dag har tilsluttet resetknappen på motherboardet :-)
Gravatar #6 - The-Lone-Gunman
8. apr. 2010 21:17
Hm, problemet er kommet tilbage... og denne gang gik det ikke væk ved en genstart.

Så løsningsforslag modtages gerne!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login