mboost-dp1
Få gang i disk igen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har en ubuntu server til at køre som har et boot drev, og 2 lager drev. Boot og det ene lager drev fungere helt fint, men det sidste drev vil hele tiden køre fsck. Jeg har ladet den køre helt igennem flere gange og når den er færdig har jeg manuelt forsøgt at mounte disken uden held. Når jeg rebooter maskinen starter den forfra med fsck.
Jeg har også prøvet at slette partitionen på disken for derefter at formattere den og mounte den på ny, hvilket resultere i endnu en omgang fsck som heller ikke får udrettet noget.
Har prøvet at google på fsck i forskellige afskygninger men har ikke fået noget brugbart.
What to do?
Jeg har også prøvet at slette partitionen på disken for derefter at formattere den og mounte den på ny, hvilket resultere i endnu en omgang fsck som heller ikke får udrettet noget.
Har prøvet at google på fsck i forskellige afskygninger men har ikke fået noget brugbart.
What to do?
Prøv at smide disken i en anden computer, og se om den reagere på samme måde der..
Men lyder som om du skal have en ny disk..
Men lyder som om du skal have en ny disk..
Så kan det jo koges ned til, at det er et software problem, hvilket jeg egentlig også havde forventet, når disken ikke kom med en SMART-advarsel..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.