mboost-dp1

Efterspil til Internet problemer

Gå til bund
Gravatar #1 - DanaKaZ
2. sep. 2010 17:07
Nu jeg belemrejede jer med mine internet problemer, vil jeg da lige give jer en opdatering på sagen her:
http://newz.dk/forum/support/internet-problemer-10...

Efter at det sidste råd Telenors support kunne give var at formaterer mine computere, bestemte jeg mig for at det var nemmere (og billigere faktisk) at skifte ISP.

Jeg fik så Telia Bredbånd her i sidste uge og i den lille uge jeg har haft det nu, har der ikke været et eneste optræk til de problemer jeg havde med Telenors forbindelse.

Men Telenor havde en afskedsgave til mig, en regning på 195kr. for ombytningsgebyr for den trådløse router jeg lånte af dem for at tjekke at det ikke var mit udstyr den var gal med, hvilket det jo så tyder på at det ikke var.

Jeg måtte bruge en halv time og en god potion energi på at forklare den kære kunderservice medarbejder, det ulogiske i at jeg skulle betale ombytningsgebyr for et produkt jeg havde haft i hele 2 dage.

Jeg prøvede også at forklare hende at eftersom jeg ikke var blevet gjort opmærksom på at der var et sådan gebyr, kunne de ikke tage penge for det. Hendes svar var at det jo var ord mod ord og at det desuden stod på deres hjemmeside. Men jeg havde specifikt sagt til support damen, at jeg ikke syntes at det var fair at jeg skulle betale for at hjælpe dem med at gøre deres arbejde, og hun gik også med til at fjerne oprettelsesgebyret, men glemte så at fortælle om ombytningsgebyret åbenbart.

Til hendes credit skal det siges at hun jo trods alt var villig til at ændre holdning og at hun tog det stille og roligt, selvom at jeg blev noget hidsig.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login