mboost-dp1
Dobbelt genstart
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har langt om længe fået samlet min computer og installeret OS.
Windows 7 ultimate.
Umiddelbart kører det hele fint indtil videre. Bortset fra at når jeg genstarter computeren.
Den lukker den ned,
begynder at starte op, når til "Loading operation system..." (lige efter det billede hvor man kan tilgå bios osv.),
afbryder så,
starter igen op, men denne gang fint.
Dette sker konsekvent ved genstart, både fra windows 7 og når jeg har været inde i bios og den derfra genstarter.
Det er ikke som sådant et problem, men det tager lidt ekstra tid og jeg synes det er lidt sært.
Computerens specifikationer er:
Gigabyte P55A-UD3
Intel Core i5 750 (Boxed)
Corsair ram 4 gb
Alle bidrag er velkomne :)
På forhånd tak.
Windows 7 ultimate.
Umiddelbart kører det hele fint indtil videre. Bortset fra at når jeg genstarter computeren.
Den lukker den ned,
begynder at starte op, når til "Loading operation system..." (lige efter det billede hvor man kan tilgå bios osv.),
afbryder så,
starter igen op, men denne gang fint.
Dette sker konsekvent ved genstart, både fra windows 7 og når jeg har været inde i bios og den derfra genstarter.
Det er ikke som sådant et problem, men det tager lidt ekstra tid og jeg synes det er lidt sært.
Computerens specifikationer er:
Gigabyte P55A-UD3
Intel Core i5 750 (Boxed)
Corsair ram 4 gb
Alle bidrag er velkomne :)
På forhånd tak.
din-fantasi-ven (2) skrev:geninstallere og prøv igen.
Geninstallér BIOS eller hva'?cazotaro (1) skrev:[...] og når jeg har været inde i bios og den derfra genstarter.
Det giver ingen mening at geninstallere OS, hvis den laver samme nummer, når man genstarter via BIOS! ;)
O_O
Jeg havde på et tidspunkt lignende problem, der var det OS der fuckede systemet... var også inde i bios osv. og pille osv intet hjalp.. installerede linux først, så virkede det... formaterede og installerede windows igen, så virkede det igen... ved ikke hvad der gjorde det.. men det hjalp :O
Jeg havde på et tidspunkt lignende problem, der var det OS der fuckede systemet... var også inde i bios osv. og pille osv intet hjalp.. installerede linux først, så virkede det... formaterede og installerede windows igen, så virkede det igen... ved ikke hvad der gjorde det.. men det hjalp :O
men prøv at opdatere, geninstallere bios.. eller prøv at gå ind i bios og vælg gendan optimale indstillinger eller hvad det hedder.. og genstart.
Whoa, that's a full reboot all the way
bm G
Double reboot, oh my God, double reboot
D A
It's a double reboot all the way...damn bm G
It's a double reboot all the way...damn, oh my God D A f#m
What does this mean? It's so bright, so vivid
G D
Double reboot, double reboot, it's so intense (tense)
G f#m
What does this mean? It's startin to even look like a triple reboot
G D
That's a whole reboot, man, ahhhh!
G F#
Double reboot all the way 'cross the sky
bm G
Yeah, Yeeeeaaaaah, so intense
D A F#
bm G
Wow, wow, oh my God, look at that reboot
D A
bm G
Double reboot, oh my God, double reboot
D A
It's a double reboot all the way...damn bm G
It's a double reboot all the way...damn, oh my God D A f#m
What does this mean? It's so bright, so vivid
G D
Double reboot, double reboot, it's so intense (tense)
G f#m
What does this mean? It's startin to even look like a triple reboot
G D
That's a whole reboot, man, ahhhh!
G F#
bm G
Yeah, Yeeeeaaaaah, so intense
D A F#
bm G
Wow, wow, oh my God, look at that reboot
D A
Kun hvis du allerede har problemer. Der er sjældent performance at hente, med mindre det er en helt ny CPU. Min broder havde et bundkort med den dengang helt nye 955 black something-something fra AMD, som kørte virkelig langsomt indtil et bundkortflash.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.