mboost-dp1
Bruge simkort fra 3 til sony VPCW21Z1E/L
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
problemet er at finde software der understøtter 3 tror jeg.
Det er ikke lykkedes OS at så indbygget 3g til at fungere i lenovo maskiner på work
Det er ikke lykkedes OS at så indbygget 3g til at fungere i lenovo maskiner på work
Chancerne er store. Det handler om at finde de rigtige indstillingerne. Jeg ved at 3s support har lavet manuelle opsætninger uden om deres eget 3connect. Dog mener jeg at udlandsblokering ligger i software, dette kan jeg ikke bekræfte 100%. Prøv evt at høre på mobildebat.dk
Nu ved jeg ikke, om det fungerer på samme måde, hvis man har et integreret simkort i computeren, som hvis man bruger sådan en 3G-dongle.
Men på en af mine kammeraters computer kunne vi ikke få den medfølgende software til at fungere, så vi oprettede en modem-forbindelse via det 3g-modem, der dukker op, når donglen er sat til computeren. Det eneste, der skal indstilles er, at opkaldsnummeret sættes til *99# - altså intet user/pass.
Jeg er ikke helt sikker på, om det er det du spørger om, men good luck :)
Men på en af mine kammeraters computer kunne vi ikke få den medfølgende software til at fungere, så vi oprettede en modem-forbindelse via det 3g-modem, der dukker op, når donglen er sat til computeren. Det eneste, der skal indstilles er, at opkaldsnummeret sættes til *99# - altså intet user/pass.
Jeg er ikke helt sikker på, om det er det du spørger om, men good luck :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.