mboost-dp1

Android, kalenderproblemer

Gå til bund
Gravatar #1 - gnаrfsan
6. jan. 2011 22:46
Hej Alle

Jeg har en google konto på kontoret, som jeg anvender til firmakalender, ligesom andre medarbejdere, der også deler deres kalendere med mig.
Derfor tilføjede jeg min konto på telefonen, men Samsungs kalenderapp kunne ikke se de delte kalendere. Jeg fandt frem til udfra diverse fora, at jeg skulle slette kalenderdata fra programadministrationen.

Det resulterede i at jeg ikke kunne se en eneste Googlekonto i kalenderappen.

Det hjalp på de nye konti at fjerne og tilføje dem igen, og jeg kan også se alle de delte kalendere nu. Problemet er bare at jeg ikke kan se den, der hører til telefonens primære Google konto længere. Den kan jeg jo som bekendt heller ikke fjerne og tilføje igen, uden at slette hele lortet med factory reset.

Er der en eller anden, der har en god ide? Noget, der gennemfører de samme handlinger, som når man tilføjer en konto, bare med min eksisterende primære konto, eventuelt...
Gravatar #2 - VonDoom
9. jan. 2011 12:33
De præ-installerede kalendere fra mobilproducenterne stinker generelt. Jeg havde samme probs som dig, og jeg løste det ved at installere Gemini Calendar.
Her har du muligheden for at vise delte kalendere inkl. googles standard calendere så som contacts birthdays mv.
Gravatar #3 - gnаrfsan
9. jan. 2011 12:45
VonDoom (2) skrev:
Her har du muligheden for at vise delte kalendere inkl. googles standard calendere så som contacts birthdays mv.

Det lyder spændende. Jeg har også prøvet andre kalenderprogrammer (Jorte og Pure Grid), men de synkroniserer ikke kalendere, som den præinstallerede kalender ikke henter. Heller ikke selvom de kan se dem.

Jeg vil prøve. Tak for input :-)
Gravatar #4 - gnаrfsan
9. jan. 2011 16:50
Problem solved! Den virkede :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login