mboost-dp1

Afmelding af Xbox Live Gold.... HOW ?!?!

Gå til bund
Gravatar #1 - Anders202
2. jul. 2010 18:33
Hey

Jeg kunne godt tænke mig at stoppe min xbox live gold konto.

Sidst jeg ville stoppe den automatiske fornyelse havde jeg også problemer, men fandt hjælp på nogle sider, fx http://gamerslounge.dk/index.php?option=com_conten...

Men det lader til at man ikke kan gøre det længere? Hvordan gør man så?

Jeg er faktisk i tvivl om det Microsoft gør overhoved er lovligt, må man gerne kidnappe kunder på den måde?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
2. jul. 2010 18:37
spær betalingen hos din bank..
Gravatar #3 - Anders202
2. jul. 2010 18:49
hvaaaa?
Gravatar #4 - MiniatureZeus
2. jul. 2010 19:07
Xbox live fungere som et abonnement hvor der hvert år bliver hævet nogle penge ik?
Hvis du spærre betalingen hos banken, så stopper dit abonnement..

Sådan fungeret det i hvert fald, da jeg selv havde et abonnement, som dog er nogle år siden.
Gravatar #5 - Anders202
2. jul. 2010 19:22
Jo det er et abonnement, men jeg mener ikke det bliver vist om en betaling service ting...

Gravatar #6 - MiniatureZeus
2. jul. 2010 19:29
Nej, men du kan godt få banken til at afvise betalinen alligevel.
Gravatar #7 - Slettet Bruger [345699942]
2. jul. 2010 20:17
Gad ikke bøvle med det så bestilte nyt visa og spærrede det gamle...

afmelding stinker.. "du kan ikke annullere aftalen da den er i brug" ja wtf, det er derfor jeg vil annullere den
Gravatar #8 - NioBe
2. jul. 2010 20:21
Du skal ind på Microsofts Xbox's side, der skal du finde deres TELEFONNUMMER til deres kundesupport. Det er DER du afmelder dit abonnement. Have fun.
Gravatar #9 - meh
3. jul. 2010 09:10
Korrekt.. Da jeg snakkede med dem spurgte jeg til hvorfor funktionen ikke virkede på deres side, der jeg kunne så forstå det var lidt af et "tilfælde" at de højeremagter havde deaktiveret funktionen netop som de lancerede et 1md tilbud på abonnementet.
Gravatar #10 - NioBe
3. jul. 2010 09:24
cnx (9) skrev:
Korrekt.. Da jeg snakkede med dem spurgte jeg til hvorfor funktionen ikke virkede på deres side, der jeg kunne så forstå det var lidt af et "tilfælde" at de højeremagter havde deaktiveret funktionen netop som de lancerede et 1md tilbud på abonnementet.

De sagde at de havde slået funktionen fra fordi den blev misbrugt, af hvilken grund folk misbruger det kan jeg dog ikke lige se.
Gravatar #11 - Cloud02
3. jul. 2010 09:37
NioBe (10) skrev:
De sagde at de havde slået funktionen fra fordi den blev misbrugt, af hvilken grund folk misbruger det kan jeg dog ikke lige se.
Jo ser du. Folk vil jo ikke melde sig ud af Xbox Live Gold, hvorfor enhver anmodning om ophævelse af abonnement naturligvis må være et tegn på misbrug.
Gravatar #12 - NioBe
3. jul. 2010 10:44
Cloud02 (11) skrev:
Jo ser du. Folk vil jo ikke melde sig ud af Xbox Live Gold, hvorfor enhver anmodning om ophævelse af abonnement naturligvis må være et tegn på misbrug.

Ja det er jo et godt eksempel på Microsoft tankegang.
Gravatar #13 - Andens999
3. jul. 2010 12:08
Lidt ligesom Fjæsbog once your in your in for life.
Men giver MiniatureZeus ret stop det fra din banks side da de jo må trække gryn et eller andet sted fra. Men husk på at Microsoft vist nok gemmer dine oplysninger så hvis du på et eller andet tidspunkt vil køre xbox live igen skal du bruge et andet kontonr da det du brugte før står som dårlig betaler. Men hæng mig ikke lige 100% op på det hvem ved hvad de pengegriske svin kan finde på:)
Gravatar #14 - Zeales
3. jul. 2010 14:51
Det tager ca 2 minutter og 21 sekunder at framelde sig via det telefonnummer.
Gravatar #15 - MiniatureZeus
3. jul. 2010 20:28
Comicom (14) skrev:
Det tager ca 2 minutter og 21 sekunder at framelde sig via det telefonnummer.

Så har de godt nok oppet sig en del.. Da jeg skulle framelde mig, ventede jeg i to forskellige køer, for så at få at vide, at jeg ikke kunne framelde mig, da det ikke var mit kort der var brugt (var min fars) og da han ringede ind, (og ventede i kø..) fik han at vide, at det skulle være xbox-kontohaveren der skulle afmelde abonnementet.. Men det er sikkert rigtigt, at det kun tager ca. 2 1/2 min at få banken til at stoppe betalingen..
Gravatar #16 - meh
3. jul. 2010 20:40
Skulle måske lige sige at de fora jeg var forbi da jeg søgte info vedr. dette, anbefalede at man kontrollede ens konto efterfølgende. da nogle åbenbart forsatte på renewal.
Jeg havde ikke dette problem.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login