mboost-dp1
AAAAAAARGH web cam shut down
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg er den semi-lykkelige ejer af en Asus m70s Notebook - købt med Vista. Nu har jeg så for et par mdr. siden fået installeret Win7 på den, hvilket jeg er super glad for.
Så langt, så godt...
Nu er det så desværre sådan, at mit webcam ikke virker mere. Eller jo, det virker i messenger, men det er væk på min pc, så jeg kan ikke tage billeder mere... Jeg har luret rundt på nettet efter løsninger, men altså... -jeg fatter hat!
What dælen do I do??
Så langt, så godt...
Nu er det så desværre sådan, at mit webcam ikke virker mere. Eller jo, det virker i messenger, men det er væk på min pc, så jeg kan ikke tage billeder mere... Jeg har luret rundt på nettet efter løsninger, men altså... -jeg fatter hat!
What dælen do I do??
Jeg tror du blander tingene en del sammen.
Når du siger det er "væk" på din pc, så mener du vel at du engang havde et program der kunne vise billedet?
Prøv at trykke her og find så "Virtual Camera Utility" under utilities.
Håber linket virker, ellers må du selv søge på dit model nummer på support.asus.com
Når du siger det er "væk" på din pc, så mener du vel at du engang havde et program der kunne vise billedet?
Prøv at trykke her og find så "Virtual Camera Utility" under utilities.
Håber linket virker, ellers må du selv søge på dit model nummer på support.asus.com
Jeg har hentet filen og gemt den her:
http://www.yousendit.com/download/S1VCTXRWUnJiR0oz...
Prøv om det virker.
http://www.yousendit.com/download/S1VCTXRWUnJiR0oz...
Prøv om det virker.
Hvis det virker under Messenger, så er det korrekt genkendt af Windows og dermed burde det også virke i andre programmer, der kan anvende webkameraet. Tjek evt. i enhedshåndtering under billed-enheder (eller hvad det nu hedder på dansk - er "Imaging Devices" på engelsk), kameraet burde dukke op der.
Når du skriver "men det er væk på min pc", hvad tænker du på, er det et specifikt program du ikke længere kan få det til at virke i?
Når du skriver "men det er væk på min pc", hvad tænker du på, er det et specifikt program du ikke længere kan få det til at virke i?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.