mboost-dp1
De bedste genbrugsbutikker i København?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej alle, jeg er begyndt at interessere mig for genbrug og bæredygtig shopping, men jeg synes, det er lidt en jungle at finde de bedste genbrugsbutikker i København. Jeg leder efter steder med et stort udvalg, gerne velorganiserede og med fair priser. Jeg har været forbi et par mindre butikker, men de havde ikke så meget, og jeg vil gerne finde nogle større steder. Er der nogen, der har gode anbefalinger til genbrugsbutikker, der er værd at besøge?
Hej! Hvis du leder efter store genbrugsbutikker København, kan jeg varmt anbefale at tjekke Genbro ud. De har en liste over nogle af de bedste steder i byen, hvor du kan finde alt fra tøj til møbler og unikke fund. Der er fx butikker som Kirkens Korshær og Røde Kors, hvor udvalget er ret stort og ofte skifter. Hvis du er på jagt efter kvalitetsgenbrug, er det helt klart værd at kigge på de steder, der nævnes der. Det gør det lettere at finde butikker med præcis det, du søger, uden at skulle gå på må og få.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.