mboost-dp1

Vurdér peterakastorm.dk!

Gå til bund
Gravatar #1 - peterakastorm
8. feb. 2004 02:01
Hey... Er i gang med et nyt site, som jeg gerne vil ha' i kommenterer lidt? Ris og ros...

http://peterakastorm.dk/

/Storm
Gravatar #2 - brislingf
8. feb. 2004 04:25
Bare et godt råd.. lad være med at lave punkter i menuen, som du ikke er færdig med at lave sider til, eller indhold. Det giver et meget dårligt indtryk af siden.
Gravatar #3 - peterakastorm
8. feb. 2004 14:26
Ok... mange tak...
Gravatar #4 - Samuraikaj
8. feb. 2004 14:34
Linkfix til de dovne: peterakastorm

Men... det ser da glimrende ud! Kudos til dig ;o)
Gravatar #5 - Chucara
8. feb. 2004 15:12
Selve designet ser ganske glimragende ud, men her er lige et par punkter jeg ville ændre, hvis det var mig:

- Jpeg komprimeringen i overskriften (Peter aka Storm) er ikke alt for god.. Det ser mærkeligt ud med de 'skyer' der er bag teksten. (er det outer glow eller hvad skal det være?)
- Der er RIGTIGT mange forums.. jeg ved ikke om det er fordi du lige har startet sitet, men så mange forums med maks. 5 threads per forum, virker kikset. Hvorfor er forums på englesk når resten af siden er Dansk ?
- Hvis du ikke allerede har, så hent nogle andre skins til PHPbb, og sæt en af dem som default. Standard skin virker ikke prof.

Derudover: Meget flot side - held og lykke med den.
Gravatar #6 - peterakastorm
8. feb. 2004 18:20
Mange tak :)

Jeg gider slet ikke rode med phpBB mere :) Synes også selv, det er lidt for... ja, poppet... Men jeg kan sgu ikke selv finde ud af, at lave et forum, så jeg bliver nødt til at finde et andet...

Nogen der vil give mig nogle alternativer? Gerne inde på siden... Har lavet en nyhed om det, nemlig.

____
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login