mboost-dp1
Vuder min hjemmeside
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Ja, eller benytte UTF-8 i din foretrukne editor.
Desuden skal du kigge på følgende:
1. Menuen. Når du trykker på servers, forsvinder menupunktet og erstattes af links, som ikke figurerer på forsiden.
2. Menuen. De forskellige menupunkter skifter plads når man navigerer rundt, det forvirrer brugere.
3. Læg dog for fanden noget indhold på siden. Hvis det er et skoleprojekt, så opdigt noget.
4. Designet. Det er meget mørkt og meget grimt!
Desuden skal du kigge på følgende:
1. Menuen. Når du trykker på servers, forsvinder menupunktet og erstattes af links, som ikke figurerer på forsiden.
2. Menuen. De forskellige menupunkter skifter plads når man navigerer rundt, det forvirrer brugere.
3. Læg dog for fanden noget indhold på siden. Hvis det er et skoleprojekt, så opdigt noget.
4. Designet. Det er meget mørkt og meget grimt!
Hvordan fixer jeg det her ?
Jeg kan ikke slå SAFE MODE fra da mit webhotel ikke tilader det kan jeg ikke gøre noget andet ?
Errors:
Jeg kan ikke slå SAFE MODE fra da mit webhotel ikke tilader det kan jeg ikke gøre noget andet ?
Errors:
Warning: require() [function.require]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 2001 is not allowed to access ../head.php owned by uid 35532 in /www/zzl.org/d/a/a/daap/htdocs/brugere/kasperbje.php on line 2
Warning: require(../head.php) [function.require]: failed to open stream: Inappropriate ioctl for device in /www/zzl.org/d/a/a/daap/htdocs/brugere/kasperbje.php on line 2
Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '../head.php' (include_path='.:/usr/lib/php') in /www/zzl.org/d/a/a/daap/htdocs/brugere/kasperbje.php on line 2
#Kasperbje
Hold nu op med at skrive dine "brugers" ip adresser på din hjemmesiden.
Du bliver ved med det og gøre dig selv mere og mere til grin.
Det er ikke særligt imponere. Det gøre dig kun mere utroværdig at du logger besøgendes IP og derefter gøre det offentligt tilgængeligt.
Hold nu op med at skrive dine "brugers" ip adresser på din hjemmesiden.
Du bliver ved med det og gøre dig selv mere og mere til grin.
Det er ikke særligt imponere. Det gøre dig kun mere utroværdig at du logger besøgendes IP og derefter gøre det offentligt tilgængeligt.
Det gør den heller ikke ved de nye brugere der bliver lavet og fjerner det lige ved dem der allerade er lavet
Er der ingen der kan hjælpe mig med de der errors ?
Warning: require() [function.require]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 2001 is not allowed to access ../head.php owned by uid 35532 in /www/zzl.org/d/a/a/daap/htdocs/brugere/
kasperbje.php on line 2
Warning: require(../head.php) [function.require]: failed to open stream: Inappropriate ioctl for device in /www/zzl.org/d/a/a/daap/htdocs/brugere/
kasperbje.php on line 2
Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '../head.php' (include_path='.:/usr/lib/php') in /www/zzl.org/d/a/a/daap/htdocs/brugere/
kasperbje.php on line 2
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.