mboost-dp1
Visual Studio 2005/2008 bruger interface
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Når man i Visual Studio bygger sit projekt så bliver listen af fejl automatisk vist i et vindue i bunden af ens Visual Studio. I Visual Studio 6.0 kunne man fjerne denne fejl liste igen, ved at trykke på ESC tasten, hvilket var praktisk til at rydde diverse pop-up vinduer og frigøre pladsen til kode vinduet.
Desværre virker denne feature ikke i Visual Studio.NET/2005/2008. I stedet skal man nu bevæge musen ned for at trykke på "luk vindue" krydset i fejl listen. Jeg ved godt at man kan sætte vinduet op til auto-hide, men gør man det så popper vinduet op og i ofte, hvilket gør det irriterende at se på.
Er der nogen der ved hvad der skal til for at igen kunne fjerne fejl vinduet ved at trykke på ESC ?
Desværre virker denne feature ikke i Visual Studio.NET/2005/2008. I stedet skal man nu bevæge musen ned for at trykke på "luk vindue" krydset i fejl listen. Jeg ved godt at man kan sætte vinduet op til auto-hide, men gør man det så popper vinduet op og i ofte, hvilket gør det irriterende at se på.
Er der nogen der ved hvad der skal til for at igen kunne fjerne fejl vinduet ved at trykke på ESC ?
Er ikke lige klar over om man kan det, men ctrl+f4 kunne prøves. Eller ctrl+tab til at skift til andre tabs, evt. lave output/error list til en tab i stedet for et vindue i bunden af skærmen. For på den måde lettere at komme frem og tilbage mellem error list of dokumenter. Synes jeg i hvert fald er lettere.
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.