mboost-dp1
Vejen til java
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Hey
Har kodet php i et års tid og har længe tænkt på at kaste mig over java og så ville jeg høre om jeg brude tage et andet sprog første, eller om jeg skulle hoppe lig på java'en?
Har kodet php i et års tid og har længe tænkt på at kaste mig over java og så ville jeg høre om jeg brude tage et andet sprog første, eller om jeg skulle hoppe lig på java'en?
Jeg vil også anbefale dig at springe direkte på Java. Det er et godt begynder-sprog, hvis man vil lidt mere end website-scripting, og kan bruges til efterhånden uhyggeligt mange ting.
I øvrigt: Da jeg lærte Java blev jeg langt bedre til at lave PHP. (Og Java...) Selv om der ikke var noget OO over PHP dengang, lærte jeg alligevel nogle ting om god programmerings-skik.
I øvrigt: Da jeg lærte Java blev jeg langt bedre til at lave PHP. (Og Java...) Selv om der ikke var noget OO over PHP dengang, lærte jeg alligevel nogle ting om god programmerings-skik.
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.