mboost-dp1
Søger firefox plugin programmør
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Hej. Jeg er ked af at jeg i første omgang fik lavet en kategori i stedet for. Jeg kunne ikke lige se en mulighed for at slette den igen, så hvis der er en admin herinde, så må i rigtig gerne slette den.
Jeg står i den situation at jeg har fået lavet en webshop til min endnu ikke startet hjemmeside, og når der så kommer en ordrer så er det muligt at printe en kvittering ud, ved at trykke på en print knap. Jeg vil dog gerne have de automatisk bliver printet ud, så jeg var fri for hele tiden at trykke på "print", og så på "ok". Jeg spurgte programmørerne om de kunne fjerne den printboks (ctrl+p) der popper up, men de siger at det ikke er muligt med php/html eller anden kode. Så skal der laves et plugin til firefox, og det er de ikke inde i. Jeg ville derfor høre om der var nogen herinde, som havde forstand på den slags, og hurtigt kunne programmere sådan et plugin, inden for en uges tid? Betaler selvfølgelig, men vil gerne høre nogle priser først. Jeg forestille mig at inde i pluginet, kunne der vælges antal kopier der skulle printes ud, så jeg også kunne få en kopi hvis dette skulle blive brugbart =)
Mvh. Martin
Jeg står i den situation at jeg har fået lavet en webshop til min endnu ikke startet hjemmeside, og når der så kommer en ordrer så er det muligt at printe en kvittering ud, ved at trykke på en print knap. Jeg vil dog gerne have de automatisk bliver printet ud, så jeg var fri for hele tiden at trykke på "print", og så på "ok". Jeg spurgte programmørerne om de kunne fjerne den printboks (ctrl+p) der popper up, men de siger at det ikke er muligt med php/html eller anden kode. Så skal der laves et plugin til firefox, og det er de ikke inde i. Jeg ville derfor høre om der var nogen herinde, som havde forstand på den slags, og hurtigt kunne programmere sådan et plugin, inden for en uges tid? Betaler selvfølgelig, men vil gerne høre nogle priser først. Jeg forestille mig at inde i pluginet, kunne der vælges antal kopier der skulle printes ud, så jeg også kunne få en kopi hvis dette skulle blive brugbart =)
Mvh. Martin
Kan du ikke bruge følgende extension:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/2513
med Never show dialog slået til. Jeg har ikke selv prøvet det (hverken extension eller indstillingen), men det er da et forsøg værd :)
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/2513
med Never show dialog slået til. Jeg har ikke selv prøvet det (hverken extension eller indstillingen), men det er da et forsøg værd :)
Han har skrevet at han gerne modtager ideer til forbedringer. Du kan jo prøve at skrive og se om han svarer (og kan lave det inden for en rimelig tid - det er jo ikke fordi der skal så mange ændringer til)
Hm, han svarer ikke på mails.
Jeg vil donere 1000 kr. hvis der er en her, som vil gøre det for mig :o
Det eneste der som sagt mangler, er muligheden for at definere mængden af print, så jeg slipper for at skulle trykke på "print" 2 gange =)
Er sådan et plugin ikke open source eller sådan?
På forhånd, mange tak =)
Jeg vil donere 1000 kr. hvis der er en her, som vil gøre det for mig :o
Det eneste der som sagt mangler, er muligheden for at definere mængden af print, så jeg slipper for at skulle trykke på "print" 2 gange =)
Er sådan et plugin ikke open source eller sådan?
På forhånd, mange tak =)
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.