mboost-dp1

Sitevurdering - Design

Gå til bund
Gravatar #1 - simonduun
22. apr. 2008 09:15
Hejsa.

Jeg har lige lavet et nyt design til min hjemmeside, og savner lidt inputs til hvordan det ser ud for øjet. B.la. om det er for mørkt og dunkelt, eller kan man sagtens se hvad der foregår?

Der er ikke særlig meget indhold endnu, da jeg først lige er blevet færdig med designet:

http://www.simonsweb.dk
Gravatar #2 - izym
22. apr. 2008 13:04
Det er jo desværre ikke meget, som du selv har lavet på siden. Baggrunden vil jeg gætte på er et pattern, og logo'et har min bror på hans dankort ;) Der mangler altså lidt mere arbejde der imo.

Anyways, siden er lidt for simpel, f.eks. kunne der godt bruges noget gfx (behøves ikke være noget stort) til top menuen, og så andet end bare tekst (og anden tekst stil end html standard).

Sorry dude, men der skal altså arbejdes mere på designet. Udover det er det skam okey.
Gravatar #3 - paradise_lost
22. apr. 2008 13:38
Okay design, dejligt stilren, men ja måske lidt mere gfx osv, dog ikke for meget så det stilrene look ødelægges.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login