mboost-dp1
php3
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
php3Nobrain - Mini-Me: jow jeg er på www.stivert.dk/minime
ved at lave en side om mig... og så prøver jeg at lave den i php3 men så har jeg en afstemmning... som i har på jeres side... men når den så skifter til stemt.php3(når folk trykker stem) kan jeg så ikke få den til at vise det som index.php3 i stedet ?? For ellers skal jeg jo til at kopiere hele designet ind i stem.php3... det er sku da noget rod !!
ved at lave en side om mig... og så prøver jeg at lave den i php3 men så har jeg en afstemmning... som i har på jeres side... men når den så skifter til stemt.php3(når folk trykker stem) kan jeg så ikke få den til at vise det som index.php3 i stedet ?? For ellers skal jeg jo til at kopiere hele designet ind i stem.php3... det er sku da noget rod !!
lav en variabelHvis du henviser til index siden, så skal du lave en if sætning i toppen, som checker på om en variabel er sat, og hvis den er, så kan du så lave det du nu vil, når en bruger har trykket på stem knappen.
Noget i retningen af :
if(isset($stemtag)){
..gør noget..
}
HMN
Noget i retningen af :
if(isset($stemtag)){
..gør noget..
}
HMN
Freako-> Hvis jeg forstår dig korrekt, så vil du gerne kunne en php-fil foo.flaf, og stadig blie behandlet som en php-fil? Hvis dette er tilfældet, så skal du såvidt jeg husker bare lige ændre lidt i din httpd.conf-fil (hvis du kører apache), så filer med en bestemt extension bliver parset som php-filer!
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.