mboost-dp1

php3

Gå til bund
Gravatar #1 - Nobrain
19. jun. 2000 21:56
php3Nobrain - Mini-Me: jow jeg er på www.stivert.dk/minime
ved at lave en side om mig... og så prøver jeg at lave den i php3 men så har jeg en afstemmning... som i har på jeres side... men når den så skifter til stemt.php3(når folk trykker stem) kan jeg så ikke få den til at vise det som index.php3 i stedet ?? For ellers skal jeg jo til at kopiere hele designet ind i stem.php3... det er sku da noget rod !!
Gravatar #2 - hmn
19. jun. 2000 22:41
includeJo det kan du.

Den letteste måde at gøre det på er sådanset bare at inkludere din index fil sidst i dit dokument.

include "index.php3";

HMN
Gravatar #3 - Nobrain
20. jun. 2000 22:39
HMN ikke helt med.Den er jeg ikke helt med på... jeg har
Gravatar #4 - hmn
20. jun. 2000 23:25
lav en variabelHvis du henviser til index siden, så skal du lave en if sætning i toppen, som checker på om en variabel er sat, og hvis den er, så kan du så lave det du nu vil, når en bruger har trykket på stem knappen.

Noget i retningen af :
if(isset($stemtag)){
..gør noget..
}

HMN
Gravatar #5 - Nobrain
22. jun. 2000 09:41
TakTak HMN det var lige det jeg ledte efter tak :l) Nu fungere det...
Gravatar #6 - Phi|
5. sep. 2001 04:35
Jeg har hørt at det er mulig at undgå at skrive php3 i enden af hver fil, ved at putte et lille script ind i enden af hver fil. For at undgå for meget postyr ved at skifte fra php3 til php4, hvad er det man skal skrive i bunden af ens fil????
Tak for alt hjælp- Phil
Gravatar #7 - izmkr
6. okt. 2001 18:05
Freako-> Hvis jeg forstår dig korrekt, så vil du gerne kunne en php-fil foo.flaf, og stadig blie behandlet som en php-fil? Hvis dette er tilfældet, så skal du såvidt jeg husker bare lige ændre lidt i din httpd.conf-fil (hvis du kører apache), så filer med en bestemt extension bliver parset som php-filer!
Gravatar #8 - PinGO
24. okt. 2001 06:35
<B>Freako:</B>
<STRONG>Man behøves nu heller ik kalde sine filer for .php3 eller .php4, man kan nøjes med bare .php, så det skulle ik være et problem at skifte php-version.. :)</STRONG>
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login