mboost-dp1

Masterplan

Gå til bund
Gravatar #1 - Mozez
15. sep. 2002 19:06
Hey allesammen

Var der nogen der kunne tænke sig at være med til at lave noget spektakulært i Delphi kaldet projekt Masterplan? Simpelthen tage alle kræfterne fra alle dem der vil være med og lave noget stort som et styresystem eller lignende. Det skal foregå ligesom hos Microsoft at man får en deadline til at lave en del af et program. Man tager så alle delene, kompiler dem sammen og ser derefter hvad der så skal laves. Jeg mener at det er på denne måde Linux er kommet til live.

Mozez
Gravatar #2 - Acro
15. sep. 2002 19:26
Jeg har et godt formål, et netværk hvor hver tilmeld har mulighed for at pinge en person (også kaldet et offer), fra alle computerne 1 gang dagligt ;)

Husk at lave selve algoritmen som en DLL-udvidelse, så man kan give den en nem mulighed for at tilføje andre funktioner, og opdatere de eksisterende.
Gravatar #3 - Acro
15. sep. 2002 19:27
Hmm - jeg har misforstået det, jeg troede man skulle lave et program der delte resourcer - my bad.

Men mit forslag er vel også ret godt :>
Gravatar #4 - sim
18. sep. 2002 21:03
Lyder som en meget sjov ide. Tjek din Inbox Mozez :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login