mboost-dp1
Lidt javascript/html
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Lidt javascript/htmljeg har set at man på visse hjemmesider ved hjælp af et link kan sætte en ny start side i IE. er det muligt at lave en html fil som ved at man åbner den sætter min startside til http://newz.dk ?
problemet er at på skolen mener system administationen at vi alle skal have samme start side, ergo at vores internet instillinger bliver standardiseret når vi logger på. jeg ville så smide den html fil ind i min startup menu jeg fik fixet det lille problem.. HEELP! :)
problemet er at på skolen mener system administationen at vi alle skal have samme start side, ergo at vores internet instillinger bliver standardiseret når vi logger på. jeg ville så smide den html fil ind i min startup menu jeg fik fixet det lille problem.. HEELP! :)
regeditDu kan i regedit - HKEY_USERS.DEFAULTSoftwareMicrosoftInternet Explorermain
Ændre nøglen så startpage bliver noget andet. du kan så trække nøglen (main) ud på desktoppen, eller ind i start.. eneste problem er, at den spørger om du vil updaterer reg-db'en... men hva!
Ændre nøglen så startpage bliver noget andet. du kan så trække nøglen (main) ud på desktoppen, eller ind i start.. eneste problem er, at den spørger om du vil updaterer reg-db'en... men hva!
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.