mboost-dp1
Kommenter nyhed
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Jeg søger nogle eksperter, der er villige til at lave et kommentar-system til mit nyheds-system. Jeg kan absolut intet ASP - i hvert fald ikke nok til at kunne kode dette. Derfor vil jeg gerne have, at I forklarer det så brugervenligt, som overhovedet muligt. Eller laver det for mig, hvilket jeg helst vil have.
Hvis det kan hjælpe, vil jeg gerne ligge databasen ud på nettet, så I kan downloade den, og på den måde se Access Databasen er bygget op.
Det skal være sådan, at der ved hver nyhed står: "Kommenter denne nyhed (antal kommentarer)", og når man så trykker, så kommer man ind på en side, hvor nyheden står øverst, kommentarerne midt i mellem - den ældste øverst og den nyeste nederst, og så kommentar-formen nederst. Derudover skal der være et nummer ved hver kommentar, hvor der står: "#nummeret på kommentaren >".
Jeg håber dælme, at der er nogle, der vil lave det. :-)
Hvis det kan hjælpe, vil jeg gerne ligge databasen ud på nettet, så I kan downloade den, og på den måde se Access Databasen er bygget op.
Det skal være sådan, at der ved hver nyhed står: "Kommenter denne nyhed (antal kommentarer)", og når man så trykker, så kommer man ind på en side, hvor nyheden står øverst, kommentarerne midt i mellem - den ældste øverst og den nyeste nederst, og så kommentar-formen nederst. Derudover skal der være et nummer ved hver kommentar, hvor der står: "#nummeret på kommentaren >".
Jeg håber dælme, at der er nogle, der vil lave det. :-)
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.