mboost-dp1
Hvordan kommer min side til at vises på diverse søgemaskiner?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
De forskellige søgemaskiner har forskellige "kriterier", og forskellige måder at rangere websites på.
Af de ting der generelt tages hensyn til, er:
- matching af ord fra søgekriterie til dit web
- antal besøgende på dit web
- antal folk der linker til dit web
Jeg ved at Google ikke kigger på dine søgeord i dine meta-tags, så jeg foretrækker at lægge mine søgeord i min på mit web. Det virker fint - lidt rodet, men fint.
Jubii er en sær fisk - de vil helst gerne have penge, men selvom de ikke får det finder de alligevel éns website før eller siden.
Altavista kan jeg slet ikke huske hvordan man søgeoptimerer til - men området "søgeoptimering" er ret stort, så prøv at søge lidt rundt efter oplysninger ... på... ja, Google.... :D
Af de ting der generelt tages hensyn til, er:
- matching af ord fra søgekriterie til dit web
- antal besøgende på dit web
- antal folk der linker til dit web
Jeg ved at Google ikke kigger på dine søgeord i dine meta-tags, så jeg foretrækker at lægge mine søgeord i min på mit web. Det virker fint - lidt rodet, men fint.
Jubii er en sær fisk - de vil helst gerne have penge, men selvom de ikke får det finder de alligevel éns website før eller siden.
Altavista kan jeg slet ikke huske hvordan man søgeoptimerer til - men området "søgeoptimering" er ret stort, så prøv at søge lidt rundt efter oplysninger ... på... ja, Google.... :D
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.