mboost-dp1

Hvordan er dette lavet?

Gå til bund
Gravatar #1 - HashKagen
28. feb. 2007 18:44
http://onlibri.dk/ kommer der af og til en lille reklame som er sat til at holde sig i bunden af siden, jeg vel gerne vide om det er muligt for mig at kopiere denne effekt til brug på en anden side, hvor der i stedet for et billede er en adsense reklame.

her er et billede af reklamen, det er lykkedes for mig at få reklamen vist adskillelige gange ved skiftevis i IE og FF at bladre igennem deres side.

Håber en eller andenkan give mig en meget simpel forklaring på hvad der helt præcist sker ved de forskellige scripts.
Gravatar #2 - svappe
28. feb. 2007 18:47
www.dynamicdrive.com

Den findes derinde, gratis, så er det bare at nuppe den og implementere..

Hvis du ønsker en teknisk forklaring må jeg melde pas...
Gravatar #3 - HashKagen
28. feb. 2007 18:59
interessant :D jeg tror hellere jeg må gå direkte til at forklare hvad mit endelige mål egentligt burde være:

En side med en afspiller (lidt ala google video) hvor der forneden skal være en adsense reklame, der skal kunne lukkes. Denne reklame skal når den lukkes ikke længere være i vejen for videoafspilleren, der derfor skal køre ud i full screen.

som video afspiller har jeg overvejet http://www.jeroenwijering.com/?item=Flash_Video_Pl...
Gravatar #4 - svappe
28. feb. 2007 19:31
Hvis du har afspilleren og du har dit reklame banner, er det så ikke bare at designe det?? - dvs. sætte de to funktionaliteter sammen i en holdbar løsning...
Gravatar #5 - HashKagen
28. feb. 2007 20:25
jeg har en afspiller som jeg tror vil være helt perfekt til denne løsning, jeg har også en potentiel reklame (meget sikker på at det skal være Google's AdSense) - men jeg lider af et mangel på en brugbar teknologi, som jeg kan implementere til den pågældende løsning.

Hvordan er det muligt for mig at sige:

HER er flash afspiller
HER kommer der en ramme, lukkelig (eller collapsible?)
HER er der en adsense reklame som der kan skjules ved brug af ovenstående.

håber du forstår
Gravatar #6 - HashKagen
1. mar. 2007 18:20
De kommer også på jubii.dk hvis det er til nogen hjælp. er der ikke en som kan vise mig koden og fortælle hvordan jeg kan duplikere effekten?
Gravatar #7 - trylleklovn
1. mar. 2007 18:23
Hvorfor nogen vil duplikere disse afkom af djævelen er mig en gåde. Hvis det på nogen måde trækker flere brugere til siden reklamenen opføres på eller siden reklamen reklamerer for, så får i en medalje af mig.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login