mboost-dp1
Hjælp til finde ud af koden til min Prosonic
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Hej,
Jeg har en Prosonic 903, og den gang jeg købte det, de sagde at jeg kunne skifte koden på det til at afspil zone 1 programmer.
Men min problem ligger i at jeg kan ikke finde det stykke papir, så vil jeg høre om der er måske en det kan hjælpe mig til at finde ud af det.
Tak på forhånd
Polle
Jeg har en Prosonic 903, og den gang jeg købte det, de sagde at jeg kunne skifte koden på det til at afspil zone 1 programmer.
Men min problem ligger i at jeg kan ikke finde det stykke papir, så vil jeg høre om der er måske en det kan hjælpe mig til at finde ud af det.
Tak på forhånd
Polle
Hmm, hvis det er den samme som en Minato 903, der er det samme som en Baier 903, så prøv:
Åben dvd-skuffen.
tryk 62818 og så 0 for ingen region.
luk dvd-skuffen.
Evt. prøv med 7 i stedet for 6.
Ved ikke lige hvor meget dette har med programmering at gøre, vil mene at tagwallen vil være det rigtige sted at spørge...
Åben dvd-skuffen.
tryk 62818 og så 0 for ingen region.
luk dvd-skuffen.
Evt. prøv med 7 i stedet for 6.
Ved ikke lige hvor meget dette har med programmering at gøre, vil mene at tagwallen vil være det rigtige sted at spørge...
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.