mboost-dp1

hjælp til at lave banner til vector

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
23. feb. 2009 18:43
Hej,

Jeg vil blive meget glad hvis der var en der kunne hjælpe mig med at lave følgende banner om til vector:
http://lejenspand.dk/test/gfx/index_07.gif

Baggrundsfarven skal desuden farves hvid.

Tekst typen er myramid pro.

Jeg har forsøgt selv at lave det i Illustrator, men det prg. og mig bliver aldrig gode venner kan jeg se på det hele.

Så er der en venlig der kunne tænke sig at hjælpe mig :) ?
Gravatar #2 - Cyrack
23. feb. 2009 19:17
Prøv med Inkscape, guide her
Gravatar #3 - buch
23. feb. 2009 21:21
Jeg har prøvet at lege lidt med det nu. Det ser ud til at kunne trækkes noget mere i end det kunne før inden det ser helt galt ud. Dog ved jeg ikke helt om jeg er tilfreds med kvaliteten af mit slut produkt.

Kan nogen bedømme resultatet, det skal blæses op i 140*29 cm.

Det kan findes her:
http://peecee.dk/upload/view/156627

(prøv at se billedet der er uploadet lige før mit)
Gravatar #4 - Systran
23. feb. 2009 22:16
Jeg kan ikke se dit billede, kun et link om at jeg kan downloade til .svg-format?

Uh, en lille flashy hottie der er før dit billede - med overskæg og alt..
Gravatar #5 - buch
23. feb. 2009 22:19
Systran (4) skrev:
Jeg kan ikke se dit billede, kun et link om at jeg kan downloade til .svg-format?

Uh, en lille flashy hottie der er før dit billede - med overskæg og alt..

Det er fordi det er et billed format peecee ikke understøtter.
Gravatar #6 - KaW
23. feb. 2009 22:25
Hvad var der galt med ham der kontaktede dig på amino?
Gravatar #7 - buch
23. feb. 2009 22:33
KaW (6) skrev:
Hvad var der galt med ham der kontaktede dig på amino?
Der er bestemt ikke noget galt, han benytter dog paint shop pro hvilket giver lidt problemer, da det ser ud til at for at det kommer til at se pænest ud skal man lave det fra bunden og ikke conventere billedet som jeg forsøger.

Han mangler font'en Myramid pro som det er skrevet med og derfor prøver han med en der skulle ligne den. Det vil bare være surt hvis det ikke kommer til at gå an og jeg derfor har ventet forgæves, derfor er det her et forsøg på en backup plan :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login