mboost-dp1

Hjææælp til sone erricson

Gå til bund
Gravatar #1 - Kim-hauerberg
24. apr. 2010 21:28
Hejsa, jeg sidder her med en ældre sony erricson der er touch på i bunden af skærmen, men den er dog stadig med tastatur, kan ikke finde navnet på modellen, hvilket jeg beklager.. :)

Men pointen er at den er gået hen og blevet helt forvirret, hver gang jeg rører ved skærmen kommer der noget status linie op, hvilket medfører at jeg ikke kan læse mine beskeder, modtage eller lave opkald, eller gøre noget andet hvor man skal bruge det tre øverste 'knapper' der jo er touch, og jaa den er faktisk nærmest ubrugelig, nogen der kan have en ide til om det er noget der er pillet ved i instillingerne eller om det er telefonen der er ved at være for gammel ? :)

M.V.H Kim

P.S ved ikke om det er det rigtige forum jeg har valgt at spørge i, men håber der er nogen der kan løse mine problemer..
Gravatar #2 - Jakob Jakobsen
24. apr. 2010 21:30
Prøv at hive batteriet ud, så står modelnummeret garanteret på en label bag batteriet.
Gravatar #3 - Kim-hauerberg
25. apr. 2010 05:59
Ja det var der , det er en Sony ericsson G900 :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login