mboost-dp1

Gratis hosting tilbydes...

Gå til bund
Gravatar #1 - listende-elg
4. feb. 2009 22:25
Jeg går og barsler med et nyt hosting koncept, og har derfor et par helt tomme servere stående.
Normalt hoster jeg kun hjemmesider for egne kunder, men nu vil jeg udbygge forretningen lidt.

Inden jeg dog går rigtigt i luften, vil jeg gerne have testet serverne godt igennem og har derfor besluttet mig for at tilbyde gratis hosting til de første 25 gode projekter. Uden at løfte for meget af sløret, kan jeg sige at der vil være understøttelse for:

ASP.NET 1.0 -> 3.5
ASP classic
MS SQL (Express) 2008 og MySQL
Evt. PHP

Har du et site du gerne vil have hostet (eksisterende eller nyt), kodet i .NET eller evt. ASP classic, vil jeg derfor rigtigt gerne høre fra dig. PHP er også en mulighed, men der er jeg på lidt dybere vand :)
Eneste krav er at jeg må indsætte et lille link til hostingfirmaet nederst på siden.

Diverse komponenter mv. er ingen hindring - jeg leder efter "real world" scenarier.

Skriv mig en mail ([email protected]) med en kortfattet beskrivelse af hvad du skal have hostet, og hvilke krav du stiller til serveren (plads, software osv.) - så hører du fra mig hurtigst muligt.

Venlig hilsen,

Kasper Hansen
Gravatar #2 - zin
5. feb. 2009 07:38
Dette burde være i Køb/Salg sektionen. :-)
Gravatar #3 - listende-elg
5. feb. 2009 10:02
Det ville jeg nu også synes var misvisende... :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login