mboost-dp1

flash mp3 player

Gå til bund
Gravatar #1 - djrasmusp
28. sep. 2009 23:44
Hey

Jeg står og skal lave hjemmeside for en DJ ven, og han ku godt tænke sig at have en flash mp3 player, der kan afspille et mixtape af hans, der har en varighed på ca 20-40 min... Så der for vil det være irriterende, hvis det skal starte forfra hver gang siden blir (re)loadet.

Jeg ku jo fx lave en iframe delt op i 2, en til playeren og en til selve siden. men her tænker jeg så at det ikke vil være godt for SEO.

Det jeg tænkte på om, man kan lave sådan at en flash forsatte fra det punkt, den var nået til før siden blir (re)loadet eller om det helt hen i skoven ?

// Rasmus P
Gravatar #2 - Windcape
28. sep. 2009 23:48
IFrame er godt.

Google kan jo ikke indexere din flash player alligevel, så hvorfor forsøge at lave om det på?
Gravatar #3 - djrasmusp
29. sep. 2009 04:06
ja, men blir selve siden SEO ikke utroligt dårligt af at jeg bruger iframe?

Det er lige meget for mig om flash playeren blir indexeret, det er mere sidens indhold..
Gravatar #4 - trylleklovn
29. sep. 2009 07:20
Kan du ikke bare lave playeren i en popup.
Gravatar #5 - Tumleren
29. sep. 2009 09:39
trylleklovn (4) skrev:
Kan du ikke bare lave playeren i en popup.

Tror folk er mere tilbøjelige at bruge en player hvis den ikke er popup, men bare et par knapper man kan trykke på. Sådan har jeg det i hvert fald.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login