mboost-dp1

Feedback på side til skoleprojekt

Gå til bund
Gravatar #1 - Trucha
12. sep. 2009 20:01
Hej folkens,

Jeg har arbejdet en del med hjemmesiden http://www.branchelink.dk - og nu kunne jeg godt tænke mig at høre Jeres mening om, hvad der kan forbedres.

Jeg søger primært kommentarer til designet, men alt input er naturligvis kærkomment.

Arbejdet med siden er ulønnet og indgår som en del af et projekt i skolen.

På forhånd mange tak for Jeres feedback og hjælp!
Gravatar #2 - Cloud02
12. sep. 2009 20:14
Du bør redesigne siden så indhold ikke står i tabeller, så de i stedet står i <div><p><ol><ul>osv. tags, mens al væsentlig formatering er i .css filer.
Dernæst synes jeg at du bør overveje at udnytte mere af skærmpladsen.
Gravatar #3 - Trucha
12. sep. 2009 20:39
Hej Cloud, tak for din feedback. Jeg vil se på de problemer hurtigst muligt!
Gravatar #4 - Josso
12. sep. 2009 20:43
Jeg ville nok centre siden, og fremhæve menupunkter, ved at ændre baggrundsfarve og sørge for at hele "elementet" er klikbart. (Såsom punkterne i højre side, her)

Og så ville jeg nok også få lavet alle tags til lowercase (det ser bare pænere ud :P) og få rettet alle HTML-fejlene.
Gravatar #5 - Trucha
12. sep. 2009 20:56
Hej Josso! Tak for linket til den side, det er rigtig brugbart!

God weekend til dig!
Gravatar #6 - sissy
12. sep. 2009 23:22
Synes den ser utrolig 90'er agtig ud, måske brug en grå i stedet for den blå, og runde hjørne??

Og, hvis det er muligt vise de mange links på en mere overskuelig måde, synes det hele virker meget forvirrende når man kommer ind på siden.
Man prøver at danne sig et overblik, man ved ikke rigtig hvad det er man skal kigge på, måske bruge nogle drop-down menuer?

Og går siden bredere, og midtercentrer den... :D
Gravatar #7 - Cloud02
13. sep. 2009 03:01
sissy (6) skrev:

Og, hvis det er muligt vise de mange links på en mere overskuelig måde, synes det hele virker meget forvirrende når man kommer ind på siden.
Man prøver at danne sig et overblik, man ved ikke rigtig hvad det er man skal kigge på, måske bruge nogle drop-down menuer?

Her må jeg erklære mig uenig.
Man ved præcis, hvad man leder efter - kontakt til et firma, eller en branche organisation. På forsiden bliver man således præsenteret for mange direkte links så man netop ikke skal gennem et klik helvede for at finde det man leder efter.
Du har kategoriseringer i venstre side og alting ligger max 2 klik væk - Det kan ikke blive meget bedre.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login