mboost-dp1
Erfaringer med Google AdSense
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Heay alle...
Jeg har tit spekuleret over hvor mange penge der egentlig var i at have reklamer på ens hjemmeside ligesom her på newz.
Jeg kiggede derfor lidt på Google AdSense, men de skriver desværre at den bedste måde at finde ud af hvor meget man kan tjene på det, er ved at prøve det og se hvad der sker...
Så er der nogle der har lidt erfaringer de vil dele ud af om AdSense?
Bare lidt om hvilken salgs sider I har prøvet at bruge det på (f.eks. blog) og hvor mange penge der er at hente på det.
Også lidt om man bliver betalt pr. klik eller sidevisninger og hvor mange kroner/øre et klik eller sidevisning er værd.
Håber der er nogle der vil dele lidt erfaringer...
Jeg har tit spekuleret over hvor mange penge der egentlig var i at have reklamer på ens hjemmeside ligesom her på newz.
Jeg kiggede derfor lidt på Google AdSense, men de skriver desværre at den bedste måde at finde ud af hvor meget man kan tjene på det, er ved at prøve det og se hvad der sker...
Så er der nogle der har lidt erfaringer de vil dele ud af om AdSense?
Bare lidt om hvilken salgs sider I har prøvet at bruge det på (f.eks. blog) og hvor mange penge der er at hente på det.
Også lidt om man bliver betalt pr. klik eller sidevisninger og hvor mange kroner/øre et klik eller sidevisning er værd.
Håber der er nogle der vil dele lidt erfaringer...
Jeg kan da oplyse at jeg har optjent 17,85 USD (får først udbetalt ved 100 USD) på 18.688 sidevisninger indenfor 1. okt. 2004 til 22. jun. 2007. Men har intet andet gjort end at sætte reklamerne på mine sider som er en blog, en lille wiki og så en personlig side.
Det ville nok give lidt mere hvis man optimeret siderne lidt mere.
Hvis du har mere end 1 side eller bare gerne ville kunne styre dine reklamer kan jeg anbefale http://www.openads.org/ som i den nye version kan tælle kliks fra Google AdSense uden at lave om i banner koden (som man ikke må).
Det ville nok give lidt mere hvis man optimeret siderne lidt mere.
Hvis du har mere end 1 side eller bare gerne ville kunne styre dine reklamer kan jeg anbefale http://www.openads.org/ som i den nye version kan tælle kliks fra Google AdSense uden at lave om i banner koden (som man ikke må).
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.