mboost-dp1

Damgaard C5,light v. 1.6.2

Gå til bund
Gravatar #1 - brislingf
23. nov. 2005 12:08
Hejsa
Jeg sidder med et problem med en C5 regnskab. Da den kære regnskabs dame skal sidde og fakturere en masse fakturare, ville det være rart når hun i debitor/kreditor kan slippe for at flytte curseren over i det felt der hedder leveres under fakturering, hvordan kan jeg sætte den som "standard" eller foretrukken????
Gravatar #2 - brislingf
23. nov. 2005 16:37
Har fundet en løsning.
Gravatar #3 - ldrada
23. nov. 2005 16:45
Lidt offtopic, men...
Jeg kontaktede Damgaard så sent som i dag vedrørende et gammelt C5 licens mit firma engang købte af dem. :s

Are they... watching me? o_O
Gravatar #4 - brislingf
23. nov. 2005 17:16
nope.. ved det ikke, men har bare en del kunder der sidder med meget gamle systemer fordi en lille opgradering ligger på den pæne side a en 1/4 mio for en skive og et stykke papir med nogle tegn. Mange af dem bruger ikke vil ikke kommet til at bruge alle de nye smarte tilføjelser, så de har boykottet MBS.
Men der skulle være en 50% rabat hvis du har en version der er ældre end 1,8 og du ønsker at opgradere den v.4.0 som rammer gaden her den 1 december.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login