mboost-dp1
CMS som ExpressionEngine
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Hej:)
Jeg har længe surfet på nettet efter det perfekte CMS til min nye hjemmeside, hvor jeg skal fortælle lidt om hvad for nogle hjemmesider jeg kan lave og hvad det koster osv.
Har dog det problem at jeg ikke kan finde ud af hvilket CMS der skal køre min Hjemmeside.
Det er vigtigt at det er fleksibelt og let at tilpasse til et hvert design.
Derfor har jeg kigget meget på ExpressionEngine som jeg virkelig godt kan lide fordi den er fleksibel, har tilpas funktioner, eShop, mange Moduler/add-ons og et fantastisk admin interface.
Men desværre er det dyrt ($249.95), når man også skal have hosting og stock billeder.
Tænkte på om i kendte nogle gode fleksible CMS som har et godt Admin interface. Jeg har selv set på MODx, SilverStripe, Drupal, TYPOlight, ImpressCMS, CMS Made Simple.
MODx er nok det bedste Gratis CMS jeg har set pt.
Kan i anbefale et godt gratis (eller billigere) CMS?
På forhånd tak
Jeg har længe surfet på nettet efter det perfekte CMS til min nye hjemmeside, hvor jeg skal fortælle lidt om hvad for nogle hjemmesider jeg kan lave og hvad det koster osv.
Har dog det problem at jeg ikke kan finde ud af hvilket CMS der skal køre min Hjemmeside.
Det er vigtigt at det er fleksibelt og let at tilpasse til et hvert design.
Derfor har jeg kigget meget på ExpressionEngine som jeg virkelig godt kan lide fordi den er fleksibel, har tilpas funktioner, eShop, mange Moduler/add-ons og et fantastisk admin interface.
Men desværre er det dyrt ($249.95), når man også skal have hosting og stock billeder.
Tænkte på om i kendte nogle gode fleksible CMS som har et godt Admin interface. Jeg har selv set på MODx, SilverStripe, Drupal, TYPOlight, ImpressCMS, CMS Made Simple.
MODx er nok det bedste Gratis CMS jeg har set pt.
Kan i anbefale et godt gratis (eller billigere) CMS?
På forhånd tak
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.