mboost-dp1

Blender 3D Hjælp

Gå til bund
Gravatar #1 - Imperial
26. jan. 2010 20:40
Hej Newz :D

Jeg er en rookie/Beginner w/e til programmet Blender. Jeg ved ikke om nogen af jer kender det, og evt. er gode til det, men mit problem er;

Hvis man trykker og holder B knappen nede, så kan man indramme de punkter på sin model som man ønsker at flytte etc. Problemer er bare at når jeg indrammer nogle punkter på den ene flade af en terning, så bliver de tilsvarende punkter på modsatte flade også valgt. Hvis jeg vælger de enkelte punkter manuelt, i steder for at indramme dem jeg vil vælge, så sker dette ikke.

Så hvordan kan jeg indramme og vælge nogle punkter på den ene flade af en terning UDEN at den vælger de tilsvarende punkter på den modstående flade? :D

Håber i forstår mit problem :P
Gravatar #2 - markjensen
26. jan. 2010 20:43
Hey :)

Kender du 3dmaxer.dk? Dengang jeg var derinde (mange år siden godt nok) var der en der var ret god til Blender. Måske er han der stadig, ellers er der nok en anden.
Gravatar #3 - Imperial
26. jan. 2010 20:44
markjensen (2) skrev:
Hey :)

Kender du 3dmaxer.dk? Dengang jeg var derinde (mange år siden godt nok) var der en der var ret god til Blender. Måske er han der stadig, ellers er der nok en anden.

Nej den har jeg ikke lige hørt om, men jeg prøvet at gå derind. Tak ;)
Gravatar #4 - markjensen
26. jan. 2010 20:45
Måske kan du bruge dette:

http://en.wikibooks.org/wiki/Blender_3D:_Noob_to_Pro/Modeling_a_Simple_Person skrev:
Alternatively, with Limit Selection to Visible off, a simple box selection (BKEY) over the two visible vertices will also select the ones behind them.
Gravatar #5 - Imperial
27. jan. 2010 14:06
Hey tusind tak det var lige den knap jeg manglede :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login