mboost-dp1
Apache
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Hejsa folkens,
Jeg har i nogen tid været i gang med at sætte en apache-server op på min linux maskine. Jeg har formået at få en side frem på de domæner jeg har købt, men jeg ville egentligt gerne have haft forskelligt indhold på de forskellige domæner.
Jeg har kigget på Virtualhosts og kan ikke umiddelbart finde andre fejl end at samme hjemmeside kommer på alle domænerne.
Min Vhosts.conf ser sådan ud:
"""
<VirtualHost *>
ServerName www.growl.dk
DocumentRoot /var/www/html/GroWL.dk
</VirtualHost>
"""
Der er i alt 3 sådanne Virtualhost tags, men det er kun den øverst placerede side, der kommer frem på alle domænerne.
Er der nogen af jer der har en idé om hvad der kunne være galt?
Jeg har i nogen tid været i gang med at sætte en apache-server op på min linux maskine. Jeg har formået at få en side frem på de domæner jeg har købt, men jeg ville egentligt gerne have haft forskelligt indhold på de forskellige domæner.
Jeg har kigget på Virtualhosts og kan ikke umiddelbart finde andre fejl end at samme hjemmeside kommer på alle domænerne.
Min Vhosts.conf ser sådan ud:
"""
<VirtualHost *>
ServerName www.growl.dk
DocumentRoot /var/www/html/GroWL.dk
</VirtualHost>
"""
Der er i alt 3 sådanne Virtualhost tags, men det er kun den øverst placerede side, der kommer frem på alle domænerne.
Er der nogen af jer der har en idé om hvad der kunne være galt?
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.