mboost-dp1
Zepto 6214W til salg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Zepto Znote 6214W - Professional
Jeg vil gerne sælge min 1½ år gamle 6214W da jeg har købt en nyere bærbar som erstatning.
Vil poste de præcise specs på den i morgen, har ikke lige adgang til dem på min kærestes comp som jeg skriver fra lige nu (har lige opdaget at der var en køb/salg afdeling herinde).
14,1" skærm (Glossy og nyudskiftet)
1GB ram
80Gb hdd
7600GT med 256 ram (er ikke sikker på ram mængden)
Maskinen fungerer perfekt og kommer med helt clean installering af det medfølgende XP Pro.
Maskinen har været til eftersyn hos Zepto for nylig og har fået skiftet kølepasta på processoren og skiftet skærmen ud. Sendte den ind for at få tjekket den inden videre salg, så jeg var sikker på at den var i orden.
Jeg vil gerne sælge min 1½ år gamle 6214W da jeg har købt en nyere bærbar som erstatning.
Vil poste de præcise specs på den i morgen, har ikke lige adgang til dem på min kærestes comp som jeg skriver fra lige nu (har lige opdaget at der var en køb/salg afdeling herinde).
14,1" skærm (Glossy og nyudskiftet)
1GB ram
80Gb hdd
7600GT med 256 ram (er ikke sikker på ram mængden)
Maskinen fungerer perfekt og kommer med helt clean installering af det medfølgende XP Pro.
Maskinen har været til eftersyn hos Zepto for nylig og har fået skiftet kølepasta på processoren og skiftet skærmen ud. Sendte den ind for at få tjekket den inden videre salg, så jeg var sikker på at den var i orden.
Her er som lovet lidt mere specifik information på computeren.
Zepto Znote 6214W - Professionel , Skærm: 14" WXGA - 1280x768 (Glossy display)
Processor: 1.83 Ghz IntelCore Duo T2400
Ram: 1GB DDR2 PC5300 - 667Mhz
Harddisk: 80GB 7200 omdr. SATA Hitachi disk
Grafik: Gforce 7600M GT kort med 512Mb ram
Optisk drev: DVD-RW Dual Layer brænder
Netværk: 10/Gigabit Ethernet, Intel PRO/Wireless 3945ABG 54Mbit, Indbygget Bluetooth
Andet: Dansk tastaturlayout, Windows XP Pro på dansk (følger med originalt), Cyberlink DVD Solution OEM
Udgange (og indgange) på computeren:
4x USB 2.0, 1x VGA, 1x 7.1 Digital Sorround, 1x Mikrofon, 1x LAN(ethernet), 1x modem og Kortlæser
Vil gerne have 7000 for maskinen, men er villig til at diskutere prisen for at komme af med den (har brug for pengene). Et bytte er også muligt, hvis det er de rigtige ting der byttes over med :)
Zepto Znote 6214W - Professionel , Skærm: 14" WXGA - 1280x768 (Glossy display)
Processor: 1.83 Ghz IntelCore Duo T2400
Ram: 1GB DDR2 PC5300 - 667Mhz
Harddisk: 80GB 7200 omdr. SATA Hitachi disk
Grafik: Gforce 7600M GT kort med 512Mb ram
Optisk drev: DVD-RW Dual Layer brænder
Netværk: 10/Gigabit Ethernet, Intel PRO/Wireless 3945ABG 54Mbit, Indbygget Bluetooth
Andet: Dansk tastaturlayout, Windows XP Pro på dansk (følger med originalt), Cyberlink DVD Solution OEM
Udgange (og indgange) på computeren:
4x USB 2.0, 1x VGA, 1x 7.1 Digital Sorround, 1x Mikrofon, 1x LAN(ethernet), 1x modem og Kortlæser
Vil gerne have 7000 for maskinen, men er villig til at diskutere prisen for at komme af med den (har brug for pengene). Et bytte er også muligt, hvis det er de rigtige ting der byttes over med :)
Hvis folk er interesserede i maskinen er i velkomne til at komme med bud, men gider ikke se useriøse bud. Start ved minimum 5000 tak.
5000 for en 1 1/2 år gammel maskine er efter min mening ALT for meget... For de penge kan du få en ny maskine
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.