mboost-dp1

S: windows vista ultimate licens.

Gå til bund
Gravatar #1 - jon-jon
5. jul. 2008 20:55
Hejsa. JEg har en windows vista ultimate licens (intet installationsmedie) som jeg gerne vil sælge.

Jeg sælger den fordi mit skift til linux (ubuntu og arch) gør at jeg aldrig for brug for den, og fordi jeg er ved at skrabe penge sammen til en ny racercykel (en sådan er derfor en godkendt betalingsform :).

Som udgangspunkt vil jeg gerne have 600 kr for den (er det for meget, har ikke så meget forstand på den slags? :)
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
5. jul. 2008 21:13
Hvor har du fået den fra, hvis du ingen cd har?

Hvis det er en OEM-version må du ikke sælge den.
Gravatar #3 - jon-jon
5. jul. 2008 21:19
Det er ikke en OEM-version, jeg har fået for at hjælpe med noget test. men jeg må indrømme, at jeg faktisk ikke ved om den må sælges.

Men så vidt jeg ved er User end licens ikke bindende i danmark, og det må jo være der det står?
Gravatar #4 - stargate
6. jul. 2008 15:57
32 eller 64 bits version får jeg fixer selv en kopi af den hvis jeg køber den :)
Gravatar #5 - jon-jon
6. jul. 2008 17:55
Det er en alt i en version, så det er så nemt med det :) hvis du er interesseret i at købe, i så fald koden virker til den maskine kan jeg godt sende den til dig forinden :O ?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login