mboost-dp1
S: Samsung SyncMaster 226CW
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg sælger en Samsung SyncMaster 226CW. Det er storebroderen til den prisbelønnede 226BW, da den kun er blevet produceret med det hurtigste panel af de tre forskellige slags som 226BW bliver produceret med. Den har også nogle ekstra farveindstillinger som giver endnu rigere og dybere farver, sammenligning af 226BW og 226CW kan ses hjemme ved mig hvis ønsket, desuden bruger den 20% mindre strøm end 226BW.
Skærmen er i tiptop stand (som ny), er kun blevet brugt i 1½ uge, har original emballage, kvittering og stadig 2år og 10 måneders reklamationsret. Sælges da jeg har købt en større CRT grafiker skærm som som bedre passer til mit brug.
Slå 226BW op på edbpriser og læs bedømmelserne: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?Be...
så har du en idé om hvor lækker den her skærm er
(der er ingen bedømmelser af 226CW da det er den aller seneste model fra Samsung, men du kan sammenligne de to skærme, de er ens hvad angår kontrast, indgange, opløsning og responstid.)
Kom med et bud!
Skærmen er i tiptop stand (som ny), er kun blevet brugt i 1½ uge, har original emballage, kvittering og stadig 2år og 10 måneders reklamationsret. Sælges da jeg har købt en større CRT grafiker skærm som som bedre passer til mit brug.
Slå 226BW op på edbpriser og læs bedømmelserne: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?Be...
så har du en idé om hvor lækker den her skærm er
(der er ingen bedømmelser af 226CW da det er den aller seneste model fra Samsung, men du kan sammenligne de to skærme, de er ens hvad angår kontrast, indgange, opløsning og responstid.)
Kom med et bud!
det var dælme meget reklamationsret. her gik jeg og troede man kun havde 2 år.. der kan man bare se.
Der er 2 års reklamationsret på de fleste varer, men lige præsis Samsung yder 3 års reklationsret på alle deres varer.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.