mboost-dp1
S: Salomon Active Protection sikkerhedsudstyr
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg sælger følgende udstyr:
[li]1 par håndbeskyttere
[li]1 par albuebeskyttere
[li]1 par knæbeskyttere
fra Salomon.
Alle delene er fra Salomons pro serie, Active Protection Pack og farven er blå og sort.
De er i uåbnet* emballage, som er en smart pose med Velcro lukning, med individuelle rum og snor til ophæng.
Udstyret er en gave, og jeg har derfor ingen kvittering, men kan garantere at de ikke er stjålet osv.
Udstyret er aldrig brugt, og har derved ingen skader eller ridser, og fremstår fuldkommen som nyt og ubrugt, som det også er.
Desuden er sættet godkendt til professionelt brug.
Størrelsen på sættet er Large. Det vil sige at det er passer en voksen, men de kan selvfølgelig indstilles til at passe de fleste.
Nyprisen er 500 kr. Og da sættet næsten stadigvæk kan betegnes som nye, er prisen også deromkring.
Varen kan sendes til hele verdenen(fragtpris: ca. 54kr), men kan afhentes gratis i henholdvis Køge, Holbæk eller Dalby Desuden vil jeg også gerne bringe sættet gratis ud i enten Køge by eller Holbæk by.
Jeg kan kontaktes på enten telefon 31 61 70 97 eller mail daniel.bahn at gmail.com, og selvfølgelig her i tråden eller en PM.
Udstyret er desuden også sat til salg på macnyt.dk.
Jeg kan selvfølgelig uploade billeder af udstyret, hvis det ønskes.
*)emballagen er ikke forseglet
[li]1 par håndbeskyttere
[li]1 par albuebeskyttere
[li]1 par knæbeskyttere
fra Salomon.
Alle delene er fra Salomons pro serie, Active Protection Pack og farven er blå og sort.
De er i uåbnet* emballage, som er en smart pose med Velcro lukning, med individuelle rum og snor til ophæng.
Udstyret er en gave, og jeg har derfor ingen kvittering, men kan garantere at de ikke er stjålet osv.
Udstyret er aldrig brugt, og har derved ingen skader eller ridser, og fremstår fuldkommen som nyt og ubrugt, som det også er.
Desuden er sættet godkendt til professionelt brug.
Størrelsen på sættet er Large. Det vil sige at det er passer en voksen, men de kan selvfølgelig indstilles til at passe de fleste.
Nyprisen er 500 kr. Og da sættet næsten stadigvæk kan betegnes som nye, er prisen også deromkring.
Varen kan sendes til hele verdenen(fragtpris: ca. 54kr), men kan afhentes gratis i henholdvis Køge, Holbæk eller Dalby Desuden vil jeg også gerne bringe sættet gratis ud i enten Køge by eller Holbæk by.
Jeg kan kontaktes på enten telefon 31 61 70 97 eller mail daniel.bahn at gmail.com, og selvfølgelig her i tråden eller en PM.
Udstyret er desuden også sat til salg på macnyt.dk.
Jeg kan selvfølgelig uploade billeder af udstyret, hvis det ønskes.
*)emballagen er ikke forseglet
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.