mboost-dp1
S: PHP SCRIPTS TIL salg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Sælger PHP SCRIPT hvor du kan lave din egen ORDBORG. den er let at manipulere.
Sælger også et script hvor du kan lave din egen youtube, dailymotion agtige hjemmeside
Sælger også flere slags Browser Based spil script.
Email: [email protected]
Kontakt mig på email få mere info og du kan også få tilsendt en demo og prisen kan vi snakke om
Email: [email protected].
Sælger også et script hvor du kan lave din egen youtube, dailymotion agtige hjemmeside
Sælger også flere slags Browser Based spil script.
Email: [email protected]
Kontakt mig på email få mere info og du kan også få tilsendt en demo og prisen kan vi snakke om
Email: [email protected].
Prøv på QXL, eller DBA - jeg tvivler på at du får afsat dine scripts herinde - når alle nørder (med lidt respekt for sig selv) kan smække php-scripts sammen, eller finde scripts at manipulere med på hotscripts (der koster gratis).
Jeg er ikke ude på at kritisere dig og dine salg, jeg tror bare at du reklamerer på et forkert site. Din målgruppe er derfor WAY OFF.
Held og lykke med salg af scripts'ne.
PS: Er en Ordborg med 4 eller 5 tårne, og medfølger voldgrav - hvad med vand?
Jeg er ikke ude på at kritisere dig og dine salg, jeg tror bare at du reklamerer på et forkert site. Din målgruppe er derfor WAY OFF.
Held og lykke med salg af scripts'ne.
PS: Er en Ordborg med 4 eller 5 tårne, og medfølger voldgrav - hvad med vand?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.