mboost-dp1
S: Nokia e61i
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg sælger min trofaste Nokia e61i, da jeg flytter videre til andre græsgange (iPhone). Telefonen fejler dog intet, bortset fra et par overfladiske skrammer (ingen på skærmen).
Telefonen har wifi, 3g, edge, bluetooth, 2megapixel kamera, qwerty tastatur, kører Symbian S60 3rd edition og der følger et 2gb kort med til den. Telefonen er originalt købt over ebay fra kina og har derfor engelsk og kinesisk sprog, dog skriver tastaturet fint æøå. Der er ingen garanti på. (Kun privat garanti, høhø)
Billede (Bedre billeder kan leveres hvis det ønskes, gider bare ikke rejse mig fra sengen pt.)
Den kommer i original indpakning med lader osv. Plus høretelefoner(med mic), som jeg har købt seperat. Telefonen befinder sig i Nakskov, Lolland.
Telefonen er sat til salg andre steder. Kom med et bud. Køber du betaler jeg fragten.
Telefonen har wifi, 3g, edge, bluetooth, 2megapixel kamera, qwerty tastatur, kører Symbian S60 3rd edition og der følger et 2gb kort med til den. Telefonen er originalt købt over ebay fra kina og har derfor engelsk og kinesisk sprog, dog skriver tastaturet fint æøå. Der er ingen garanti på. (Kun privat garanti, høhø)
Billede (Bedre billeder kan leveres hvis det ønskes, gider bare ikke rejse mig fra sengen pt.)
Den kommer i original indpakning med lader osv. Plus høretelefoner(med mic), som jeg har købt seperat. Telefonen befinder sig i Nakskov, Lolland.
Telefonen er sat til salg andre steder. Kom med et bud. Køber du betaler jeg fragten.
Jeg er rigtig interesseret men du må gerne komme med en prisklasse :) HB eller et eller andet så jeg kan se om det ovehovedet er i min priosklasse eller om jeg spilder din tid :)
Nej jeg vil lige tjecke op på kontoen og priser på andre sider :) byder engang imorgen hvis jeg er interesseret :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.