mboost-dp1

S: Gainward Bliss GeForce 8800ULTRA 756MB

Gå til bund
Gravatar #1 - iphase
24. jan. 2008 19:31
Hej med nørder (og hangarounds).

Hermed sælger jeg mit dejlige GF8800ULTRA PCI-E x16 kort.
Da jeg har skiftet til SLI med en mindre model.

Det er fra i sommers så der er stadig masser af garanti og emballage og kvitt medfølger.

Jeg vil ikke beskrive det yderligere, for ved man ikke hvad det er så har man nok heller ikke brug for det.

Sælges til HBO: 3500kr - pp

Kan afhentes i Ølstykke
Gravatar #2 - iphase
24. jan. 2008 19:33
Lige en tilføjelse.

Jeg har også 2 x 1GB Mushkin DDRII PC8500 (1066MHz) RAM til salg.

Sælges for en plovmand (500kr) også fra sidst på sommeren og med garanti og i rigtig emballage.
Gravatar #3 - vandfarve
24. jan. 2008 20:34
Jeg har lige tjekket EDBpriser.dk, og jeg vil på ingen måde ødelægge dit salg, men prisen for 8800Ultra-kortet er givetvis for høj (især hvis du skal sælge det på Newz.dk).

Jeg kan se på din bruger, at du har været her over 5 år, så jeg vil heller ikke rette dig på nogen måde, men siden man kan få et nyt kort for 4.099 kroner (Gainward sælger ikke længere Ultra-versionen), og siden to 8800GT-kort i SLI ville være bedre, så vil jeg anbefale dig at prøve DBA.dk, QXL.dk, Guloggratis.dk m.fl. i stedet.

Ellers må du nok sætte prisen ned.
Gravatar #4 - iphase
25. jan. 2008 11:20
Jeg er udemærket godt klar over at man kan få et til lige over 4000kr. men det har ikke lige så gode specs som dette kort. kan ikke lige huske detaljerne, men dette havde hurtigere clock frekvens end de fleste.

Nevertheless. så er annoncen flyttet til DBA. men RAM er stadig til salg, og det er til halv pris (næsten) af hvad de koster fra ny af.
Gravatar #5 - dude1992
25. jan. 2008 22:14
sry men ram priserne er faldet VILDT, har lige købt et sæt 2*1 gb pc 8500 ram som koster 1600 ny til 500

og angående grafikkort, har lige selv købt et ULTRA også¨overclocket version til 3000 og set et andet gå til samme pris ;) tror ikke du får mere end det :( sry makker, men ja det er nu du skal sælge
Gravatar #6 - iphase
26. jan. 2008 23:13
Det faktum at du har gjort en god handel på nogle ram betyder ikke at jeg så skal sælge ram der koster 1000kr for 250kr hvis det skal svare til den rabat du har fået, det ville jo bare være åndsvagt.

Okay du fik et ultra kort for 3000, og jeg forlanger kun 500 kr mere.. sig mig er alle herinde S.U. modtagere.. 3500 er stadig en god pris.

For fremtiden ville det være rat hvis nogen ville komme med et bud i stedet for bare at sige at jeg lige så godt kan gå et andet sted hen. Det kunne jo være jeg rent faktisk godt ville sælge billigere.

Men nu ser det ud til at jeg lige så godt bare kan købe et nyt mobo og en cpu, og bygge en komplet gamer pc og sælge den til en eller anden (ikke fra newz.dk).

Anyway, tak for kommentarene, så undgår jeg at spilde mere tid henrinde.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login