mboost-dp1
S: Billig computer :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
1½ år gammel maskine sælges! Afhentes i Aabybro, godt 20km nord for Aalborg.
ASUS A8N-SLI Premium, AMD K8 3700+ ~ 2.81Ghz socket 939, 2 * ASUS 7800GT (SLI!), 2048MB Kingston DDRRAM 333Mhz, 250GB Maxtor9 7200RPM, Creative X-FI eXtreme music lydkort, DVD/CD Brænder, DVB-T USB TV-card. Kabinet er designet således at man kan se ind i maskinen via plexiglas, hvor i der er en del LED lys som er lyseblå. Skal bemærkes at der er en del risser på kabinet, intet alvorligt dog. Derudover sidder der XFI klister mærke på toppen, samt diagram over bundkortet. Alt virker upåklageligt, test ved fremmøde kan aftales, uden problemer!
Sælges pga opgradering.
Skærm medfølger IKKE.
Pris 2000.-
Henrik Boriths
Mobil: 27356759
IRC: w1nzhi @ quakenet (#careland)
ASUS A8N-SLI Premium, AMD K8 3700+ ~ 2.81Ghz socket 939, 2 * ASUS 7800GT (SLI!), 2048MB Kingston DDRRAM 333Mhz, 250GB Maxtor9 7200RPM, Creative X-FI eXtreme music lydkort, DVD/CD Brænder, DVB-T USB TV-card. Kabinet er designet således at man kan se ind i maskinen via plexiglas, hvor i der er en del LED lys som er lyseblå. Skal bemærkes at der er en del risser på kabinet, intet alvorligt dog. Derudover sidder der XFI klister mærke på toppen, samt diagram over bundkortet. Alt virker upåklageligt, test ved fremmøde kan aftales, uden problemer!
Sælges pga opgradering.
Skærm medfølger IKKE.
Pris 2000.-
Henrik Boriths
Mobil: 27356759
IRC: w1nzhi @ quakenet (#careland)
Arhhhg OMG det er billigt...
Men det ligger sån at jeg ikke har brug for en da jeg lige har fået ny, men KØB den inden din nabo ;)
Men det ligger sån at jeg ikke har brug for en da jeg lige har fået ny, men KØB den inden din nabo ;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.