mboost-dp1

S/B Fujitsu-Siemens si 1520

Gå til bund
Gravatar #1 - valronn
26. sep. 2008 13:08
Fujitsu-Siemens si 1520, 2 GHz, 1 GB Ram, 120 GB harddisk, Super lækker bærbar på kun 12,0", som gør den virkelig nem at have med i skole f.ek.s. Den vejer heller ikke meget mere end 1 kg, vil jeg tro. Der medfølger derudover en Targus sleeve til at opbevare maskinen i.

Den holder batteri i 3,5-4 timer, alt efter hvad man bruger den til. Ellers mangler den ikke noget, den har en Centrino processor, dvd brænder, originalt windows vista, SD kort læser, trådløst netkort

Eneste minus er at den er lidt ridset på bagsiden af skærmen.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve at få en Mac, så bytter meget gerne til en mac, og ligger gerne lidt penge ved siden af. Den bærbar jeg sælger, kan evt. opgraderes med ekstra ram, ret billigt. Selvom den ingen problemer har med Vista eller det nye Office.
Gravatar #2 - valronn
26. sep. 2008 13:28
Det skal måske lige siges af:

Den står hjemme hos mig på Frederiksberg.

Den er købt i Merlin d. 24/5 2007, så der er stadig garanti på den. Prismæssigt havde jeg regnet med omkring 4000 kr. det er under halv købspris og billigt for en bærbar af den størrelse, vurderer jeg:) Der er ingen emballage med til den, men cd'erne medfølger.
Gravatar #3 - vandfarve
26. sep. 2008 20:39
Der er åbenbart ikke andre, der har gidet at fortælle dig det, så jeg bliver nok hellere nødt til at være den kedelige Newz-bruger, der vil prøve at hjælpe dig.

Prisen er simpelthen al for høj, når man tager alle tingene i betragtning. I dagens Danmark kan man købe en milliuard fede netbooks, der måske ikke er direkte konkurrenter til din SI 1520, men som i hvert fald vil afholde andre fra at købe din.

Desuden snakker vi om en bærbar, der er over et år gammel, og hvor der endda er mærker af slid. For omkring 7.500 kroner kan man få den nyeste MacBook (der endda snart opdateres) eller andre interessante mærker til samme pris.

Alt dette gør, at du skal være heldig for at få solgt den for 4.000 kroner. Smid en masse billeder op, kom med den komplette liste over specifikationerne samt modelnavn, produktionsserie, serienummer og alt det andet gejl, og så vil du nok kunne få solgt den for 3-3.500 kroner.

Evt. kan du prøve på DBA.dk og lignende sider, hvor sådan ting sælges til en LANGT højere pris.

(Og nej, det er ikke for ødelægge dit salg, men for at hjælpe dig)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login