mboost-dp1
S: 32" Amilife LCD TV - design selv dit TV
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg er den heldige vinder af en forhandlerkonkurrence og har i den forbindelse vundet et 32" Amilife LCD TV. TV´et er ikke leveret endnu da jeg ikke har bestemt mig for udformningen (den har du mulighed for at vælge)
Da jeg både har PC og projektor i forvejen vil jeg ikke lade TV´et stå og samle støv - derfor sælger jeg det i stedet.
Inde på www.amilife.dk under punktet "Tilpas TV" kan man selv designe sit TV med 3 variabler: Ramme, Farve og Fod/Beslag.
Man kan f.eks. vælge en Hvid smal Ramme med Sort drejefod eller hvad med en Rød højtalerrammemodul med grå drejefod?
Der er frit valg mellem alle farver, rammestørrelse og fod/beslag.
Den vejl. pris for hele sættet svinger mellem 13.998 til 16.998 kr.
Prisidé: 10.000-12.000 kr. plus porto. - Ellers kom med et bud!
(Kan evt. køre ud i østjylland)
Der findes mange billeder at fjernsynet her.
De tekniske specifikationer kan læses her.
Jeg kan træffes på:
Mail: [email protected]
Mobil: 41 42 30 89
og PM
Jeg har også indrykket annoncen på dba.dk
Da jeg både har PC og projektor i forvejen vil jeg ikke lade TV´et stå og samle støv - derfor sælger jeg det i stedet.
Inde på www.amilife.dk under punktet "Tilpas TV" kan man selv designe sit TV med 3 variabler: Ramme, Farve og Fod/Beslag.
Man kan f.eks. vælge en Hvid smal Ramme med Sort drejefod eller hvad med en Rød højtalerrammemodul med grå drejefod?
Der er frit valg mellem alle farver, rammestørrelse og fod/beslag.
Den vejl. pris for hele sættet svinger mellem 13.998 til 16.998 kr.
Prisidé: 10.000-12.000 kr. plus porto. - Ellers kom med et bud!
(Kan evt. køre ud i østjylland)
Der findes mange billeder at fjernsynet her.
De tekniske specifikationer kan læses her.
Jeg kan træffes på:
Mail: [email protected]
Mobil: 41 42 30 89
og PM
Jeg har også indrykket annoncen på dba.dk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.