mboost-dp1

Køb af bærbar computer

Gå til bund
Gravatar #1 - rwzxy
14. maj 2008 20:35
Hej alle i dejlige supernørder

Jeg står og skal forhåbentlig starte på et studie her i september..

Jeg leder efter en god bærbar op til 10.000 kr. Jeg har kigget lidt på zepto og er blevet positivt overrasket. Jeg syntes faktisk der er mega stor forskel på zeptos bærbare og så hvad andre firmaer tilbyder.. dette er hvad prisen og hardware specifikationerne angår.

Men da i jo er nogle Ultra bebrillede nørder ved i nok forhåbentlig lidt mere end mig om bærbare og hvor man skal købe dem.

Vil gerne have en all-round computer. Mange tak ;)
Gravatar #2 - 3214N
14. maj 2008 21:14
For 10K kan du få noget af en monster laptop!!!
For halvdelen kan du umiddelbart få det du har brug for... Fra f.eks. Dell eller Zepto.

Men kan du sige lidt mere? Hvad med krav til skærm størrelse? Batteri levetid? vægt? Styresystem?

Hvorfor smide 10K efter den? Er det ikke lidt voldsomt?
Gravatar #3 - rwzxy
14. maj 2008 21:26
Styresystem: ligegyldigt
Vægt: ja bare hvad der er "normalt"
Batterilevetid: Jeg køber bare et ekstra batteri så det er intet problem.
Skærmstørelse: stor

af programmer bruger jeg Reason, fruity loops, protools og cubase. Så gerne en med god CPU og meget ram.

tak :)
Gravatar #4 - 3214N
15. maj 2008 05:42
For 7.570,00 Kr kan du f.eks. få en 17" skærm, Intel Core 2 Duo 2 GHz, 3 GB RAM, 250 GB harddisk, DVD brænder, webcam - fra Dell.dk (Inspiron 1720).

Hvis du kan "klare" dig med en 15,4" skærm, kan du få den meget billigere... En 17" maskine er måske lidt meget at slæbe rundt på hver dag?

Hos Zepto kan du også bestille den over telefonen, og så hente den i butikken. Der kan du f.eks få en 3215W for 4742,75 Kr. Med Intel Dual Core CPU, Windows, 2 GB RAM, DVD brænder, 9 Cell batteri, Wlan. Den kan afhentes eller leveres efter en uge.

Hvis du kunne bruge en brugt, kan du få en sådan for omkring 3000,-
Gravatar #5 - paradise_lost
15. maj 2008 06:48
Hvad med:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...

Lenovo/IBM har altid været kendt for at lave kvalitets bærbare, men de koster lidt ekstra.

Tror du bliver træt af hvis du skal slæbe rundt på en 17", så det ville jeg holde mig fra hvis det var mig.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login