mboost-dp1

:ZOLID MF-266N

Gå til bund
Gravatar #1 - hamdermeddestornosser
26. jun. 2004 10:34
Hej every one..
Jeg havde dummet mig i sin tid og kQbe en :ZOlid mp3 player.. der fulgte nogle drivers med som virkede.. men efter jeg geninstalerede winXP, saa ville driverne ikke virke.. den siger noget med at en del af driveren er gammel eller saadan noget...
Nogle af jer der kan hjaelpe? finde drivers (har prQvet kan ikke), eller har de en hjemmeside..
PLZ hjaelp.. eller jeg madre den lorte mp3 player...
ps: den er kQbt hos labtech :-)
Gravatar #2 - jj-
5. jul. 2004 21:12
Jeg har selv købt en :Zolid MF-266N, som hverken kan køre under Win98 eller XP.
-I øjeblikket forsøger Unisupport at hjælpe mig med gode råd, hvoraf ingen endnu har givet et positivt resultat.
-Egentlig ville de have jeg skulle ringe til dem, hvilket jeg nægtede. -Istedet lykkes det mig at få dem til at sende mig en epost-adresser til mine svar med dokumentation for installations-fejl.
-Iøvrigt har jeg ingen gode erfaringer med dansk-support.
-Forhåbentlig bliver dette en positiv undtagelse?

MVH
jj
Gravatar #3 - smartin
15. jul. 2004 13:28
Jeg har selv en Zolid MP3 købt i Aldi. Den virker perfekt, efter jeg fik hjælp af unisupport til at installere XP bat fil før den endelige installation.

Jeg kan se at de har samme vejledning - som de gav mig - på deres hjemmeside www.unisupport.net.

I øvrigt syntes jeg, at det er dybt useriøst at svine et ellers godt produkt til - uden at have egentlig belæg for det!

Martin
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login