mboost-dp1

Zepto Znote 3215W

Gå til bund
Gravatar #1 - Dica
15. aug. 2007 07:52
Hejsa.

Jeg er på udkig efter en bærbar computer til min lillebror, som han skal bruge i forbindelse med skolen. Inde på edbpriser faldt jeg over denne Znote:

link til edbpriser

Denne lyder jo umiddelbart til at være ualmindelig stærk til prisen efter min mening, med bl.a. 1,8 Ghz Core 2 Duo, 1 GB ram og 120 GB HDD. Jeg ville derfor lige høre herinde om der er nogen der kan se en hage ved dette køb. Der er tilsyneladende ikke nget OS med, men er der noget derudover man skal være opmærksom på?
Gravatar #2 - pingvin
15. aug. 2007 09:34
Har også været inde og kigge på den. En helt igennem rigtig god studiepc som også kan lidt mere end det.

Et godt grafikkort og muligheden for at opgradere til en ny processor og mere ram. Klart en jeg kan anbefale.
Gravatar #3 - Bjørn
15. aug. 2007 10:26
Hej Dica

Du kan evt. se denne tråd om netop denne computer: http://newz.dk/forum/hardware/zepto-hustle-72179

Nemlig at Zepto so far kun har driver til Vista ved denne model -

Anyways jeg har selv fået netop denne computer og det er en rigtig lækker maskine. Du kan bare skrive hvis du har nogle spørgsmål eller lign...
Gravatar #4 - KaW
17. aug. 2007 21:59
Hvis du vil have XP og samme kræfter så kig efter en 6324W. Den har både XP og Vista. Men den er vist også en smule dyrere.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login