mboost-dp1
Wireless phone jack
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
jeg fandt denne hjemmeside >>wireless phone jack
synes at det virker til at være et godt produkt, er der nogen der kender noget til det og kan man købe den i butikkerne?! Jeg har ikke dankort og kan ikke købe online.....
synes at det virker til at være et godt produkt, er der nogen der kender noget til det og kan man købe den i butikkerne?! Jeg har ikke dankort og kan ikke købe online.....
Vil ikke kalde det for "wireless" da det bruger 230V nettet til at sende signalet via
Det er dog så vidt jeg ved også forbudt at sende "støj" ind på nettet og derfor kan du ikke købe dem lovligt i damnark
Det er dog så vidt jeg ved også forbudt at sende "støj" ind på nettet og derfor kan du ikke købe dem lovligt i damnark
Min onkel og faster har såden et par stykker, da deres stik sidder lidt underligt (det ene sidder midt på væggen i stuen, og det andet oppe ved loftet?!) og de virker uden klage imho. Men da de så fik B&O telefoner (bananen og lynet) gik de i kage nogen gange... men de virkede fint med deres gamle Ericsson trådløse..
Så bare køb... :D
Så bare køb... :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.