mboost-dp1

Which Geforce?

Gå til bund
Gravatar #1 - Zee
14. nov. 2000 08:16
Which Geforce?Jeg vil godt kunne køre 1280x1024 32bit (på en 19") hvilket kort kan klare det? Det skal køre sammen med en 1GHz T-bird m. 128 mb PC133... Creative har lavet et GF2 MX m. 32 DDR er det godt nok eller skal man have et GTS m. DDR eller hvad? Jeg søger selvfølgelig den billigste løsning til ovenstående opgave. mvh. Zee
Gravatar #2 - Miklos
14. nov. 2000 22:52
HmmGeforce2 MX er en ganske fin løsning, eneste MX jeg har leget emd et Midt-Data's OEM kort der også har en S-VHS udgang. Udgangen kan køre som et seperat 'view' ala Dual-Head på Matrox'ene.
Gravatar #3 - jakob_dk
17. nov. 2000 14:27
Herculesskal du har et 2 mx kort da køb hercules i creative kører godtnok med ddr ram med kun med 64 bit alt ikke hurtigere end sdr 124. Hercules kører som det eneste med 183 mhz på ram alle andre kører 166 el 175 derved er hercules 2 mx lidt hurtigere og ikke dyrere
Gravatar #4 - Diesel
22. nov. 2000 00:05
valg af kortDu skriver ikke hvad du skal bruge grafik kortet til. Er du en hardcore FPS gamer eller spiller du overhovedet ikke? Hvis du kun skal bruge det til windows så køb et Matrox G400 som har den bedste og klareste 2D grafik. Er det til 3D spil som quake3 og Counter-strike så køb et GeForce2
Gravatar #5 - kiwi
27. dec. 2000 14:49
Til spil?Hvis du ikke skal bruge din maskine til at spille på, så er et GeForce2 ikke nødvendigt... Men GeForce er dog det bedste grafikkort...
Gravatar #6 - PlattFuss6.7
3. maj 2001 06:38
kiwihvad er det for en gang pis... at geforce er det bedste kort matrox styrer for hordt til 2d og TV-out der kan er geforce ikke holde med og hvad 3d angård så er det til at lece med.. ek.s. på en 500 mhz med 64 mb ram matrox g400 i win2k kan den i q3 sparke ud i 1024*768 med standart opsetning med 40 fps og det vil jeg sige er til at leve med...
Gravatar #7 - yde
7. jun. 2001 17:25
DDR...!Uanset hvad du gør, så køb et kort med DDR ram...! Hvis altså du skal bruge det til at spille med..!
Gravatar #8 - CyberQ
10. jun. 2001 20:03
Hvad ved i egentlig????Jeg er ikke kommet for at rakke på andres viden, men for at ryyde lidt op i det blandede ævl der er her, altså hvis man skal have et lavpris kort skal der ikke være DDR ram på, fek.s. GeForce MX kort med DDR ram har fået rammene skruet ned til 64 bit, det vil sige at man ikke får optimal hastighed på sine Vram, derfor vil jeg anbefale et MX400 med 32 Mb SDram fremfor MX200 med 64 Md DDRram, da MX400 kortene stadig bibeholder de optimale 128 bit på rammene, og med hensyn til Matrox, så er det ikke ligefrem det bedste kort til at spille med, det egner sig bedre til 3d applicationer osv.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login